Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Op een oude computer wil ik 'Windows XP' installeren maar als ik tijdens de windows setup wil kiezen voor het verwijderen van de partitie werkt mijn PS/2 toetsenbord niet meer. Ik kan gewoon nergens op drukken. Heel vreemd. Ik heb ook al een ander PS/2 toetsenbord gebruikt maar deze werkt ook niet. Er hier een oplossing voor of kan ik op een andere manier windows XP installeren? Ik hoor het graag want hoop dat het lukt.
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je Windows XP niet slipstreamen / verbouwen met nLite en dan het nog eens proberen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 21:08:
Beste forumleden,

Op een oude computer wil ik 'Windows XP' installeren maar als ik tijdens de windows setup wil kiezen voor het verwijderen van de partitie werkt mijn PS/2 toetsenbord niet meer. Ik kan gewoon nergens op drukken. Heel vreemd. Ik heb ook al een ander PS/2 toetsenbord gebruikt maar deze werkt ook niet. Er hier een oplossing voor of kan ik op een andere manier windows XP installeren? Ik hoor het graag want hoop dat het lukt.
Thanx
USB al geprobeerd? Neem aan dat zelfs die oude pc een USB aansluiting heeft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga even opzoek naar een USB toetsenbord en dan probeer ik het nog een keer! Wat houdt dat slipstreamen precies in als ik vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad