Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MCE Remote control & receiver XP

Pagina: 1
Acties:

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
Hallo,

Hoop dat een van jullie mij kan helpen... Ben op zoek naar een MCE remote control en een receiver voor Windows XP. Mijn voorkeur gaat uit naar een Philips of Microsoft setje. Deze zijn bijna niet meer te krijgen. Heb het hele web afgezocht, maar helaas. Voor Vista wel (zoals de hoekige versie van Philips) maar dan heb je het ook gehad. Iemand nog een site waar ik deze aan kan kopen?

Alvast bedankt

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 18:19

iop

toch maar even laten weten dat het gelukt is een vista remote van Trust onder XP aan de praat te krijgen, ook icm logitech 525.

aanbeveling is wel SP3 XP en de volgende stappen:

1) Insert USB IRreciever into USB port
2) Windows will complain, so visit Device Manager
3) Click on the 'snowflakeemulation' device and update driver
4) You need to manually add the driver, so do not auto-search etc
5) Find 'Microsoft' in the Vendor list, and you should see 'eHome Infrared Receiver' if so, install driver
6) Download and install HIP : ByRemote
7) Configure HIP to use MCE Remote, then configure your program to use.

Bron (ook een post van mij over dubbele registratie van keys, en hoe je dat kan verhelpen)

Gezien de xp mce remotes in geen winkel meer te krijgen zijn is het misschien wat voor in de startpost...
Anders gewoon ter uwe info ^^

[ Voor 13% gewijzigd door iop op 25-03-2009 20:28 ]

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• brederodekater
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 17:02
Kijk ook even op www.ebay.de & doe een search naar ''XP MCE remote''. Ik haal vaker dingen via ebay uit Duitsland - het aanbod is veel groter & de prijzen daardoor vaak lager. Verder vallen de verzendkosten wel mee.

Veel geluk! :)

• mini1986
brederodekater schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 00:07:
Kijk ook even op www.ebay.de & doe een search naar ''XP MCE remote''. Ik haal vaker dingen via ebay uit Duitsland - het aanbod is veel groter & de prijzen daardoor vaak lager. Verder vallen de verzendkosten wel mee.

Veel geluk! :)
Thx! Heb er eentje gevonden en direct besteld. Een Microsoft-achtige aangekocht. Bedankt voor jullie hulp

• mini1986
Heb hem zaterdag ontvangen en hij werkt helemaal perfect :)
Hardstikke bedankt voor jullie hulp...