Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stem geluid door headset

Pagina: 1
Acties:

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

Topicstarter
Hallo alle,

Dit is mijn eerste topic die ik open, ik weet ook niet of ik hier goed zit maar het heeft naar mijn idee met hardware of software te maken. Dus brandt me a.u.b. niet meteen af :)

Het voglende: ik heb al een tijdje zitten te zoeken op internet hoe je stem geluid door je headset krijgt en het overige geluid (denk aan omgevings geluid van bijv. Arma, Bf2, Lock on etc.) door je speakers, net zoals bij de Xbox 360. Het chatten door de headset overige game geluid door de speakers.

Ik hoop dat hier iemand in ieder geval een antwoord heeft?

_/-\o_

There is always a way

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 19:55

heuveltje

KoelkastFilosoof

dat zou dan al in het spel ondersteund moeten worden lijkt me. en aangezien me dat nog nergens in de opties is opgevallen, denk ik niet dat je ver zult komen........

Tenzij je natuurlijk skype of xfire oid gebruikt om de stem door te geven, dan zou je gewoon een 2e cheapass geluidskaart kunnen gebruiken. en die instellen om de koptelefoon te ondersteunen

[ Voor 37% gewijzigd door heuveltje op 25-03-2009 19:43 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-11 22:40
Met 2 geluidskaarten is dit mogelijk. Je kan bijvoorbeeld een extra geluidskaart gebruiken voor je games, en je onboard voor je headset. Een headset met eigen geluidskaart(usb) kan ook. Je stelt dan de geluidskaart voor het omgevingsgeluid in als standaard, en in je voice programma moet je dan de geluidskaart wijzigen.
edit: Met voice van het spel zelf wordt het al lastiger...

[ Voor 8% gewijzigd door hberntsen op 25-03-2009 19:44 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:30

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Speakers op geluidskaart 1
Headset op geluidskaart 2

Game(s) instellen zodat geluidskaart 1 gebruikt wordt
Chatprogramma zo instellen dat geluidskaart 2 gebruikt wordt

Klaar is Orry :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Shinigami
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-04 12:15
Een alternatief is een wireless headset aanschaffen, deze komen veelal met een losse (USB) FM of 2.4GHz zender. Op die manier kan je de game over je speakers laten brullen en Teamspeaken door je headset.

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

Topicstarter
Orion84 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 19:44:
Speakers op geluidskaart 1
Headset op geluidskaart 2

Game(s) instellen zodat geluidskaart 1 gebruikt wordt
Chatprogramma zo instellen dat geluidskaart 2 gebruikt wordt

Klaar is Orry :?
Dat klinkt ontzettend simpel eerlijk gezegd, alhoewel ik hier niet eerder op ben gekomen. Dan moet ik eerst maar even een 2e geluids kaartje op de kop tikken. Dan zou ik dit uit kunnen proberen. Maar kom je dan niet in de problemen met een dubbelen drivers of iets anders??

Alvast bedankt voor jullie reacties!

There is always a way

• Shinigami
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-04 12:15
Een tweede geluidskaart hoort in de regel zonder problemen naast je huidige geluidskaart te kunnen draaien. Je kan vervolgens in het configuratiescherm instellen wat je default geluidskaart is (voor games, muziek e.d.), en in Teamspeak de geluidskaart met je headset eraan selecteren.

[ Voor 41% gewijzigd door Shinigami op 25-03-2009 21:43 ]

Pagina: 1