ik zit al lange tijd met het probleem dat mijn internet om de 2 uur uitvalt steeds wegvalt. ik heb mij firmware upgegrade, veel gezocht maar t nog niet opgelost. ook verzwakt het internet om de minuut ongeveer, waardoor ik bijvoorbeeld met cod op de xbox van 4 streepjes(max) naar 1 streepje ga en na 3 seconden ongeveer weer naar 4. hopelijk kan iemand mij helpen
Verwijderd
Gebruik je de nieuwste drivers? Heb je gemonitord wat de signaalsterkte is, wie er nog meer op hetzelfde kanaal zitten, etc.? Zoek eens op InSSIDer, dat is een programma waar je dat soort dingen mooi mee kan zien.
ik zal ff kijken naar de dingen die jullie zeggen, maar ik heb niet zo heel veel verstand van al die termen enzo.
Verwijderd
Laat het gewoon eens een dagje aanstaan en kijk wat er gebeurt met het signaal (en die van anderen) als je verbinding wegvalt.
Verwijderd
Wat zag je in de grafieken toen je internet wegviel?Ronnynl93 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 21:33:
channel veranderen hielp niet
ik had op dat moment inSSIDer niet aan.. dus ik kijk moet over uurtje ongeveer weer kijken
geen veranderingen in inSSIDer toen het internet uitviel. zie plaatje: internet viel weg om 16.06 (mijn internet is het bovenste rooie lijntje)
Pagina: 1