[VS2008 + IE8]Automatisch javascript debugging uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:10
Ik heb sinds vorige week IE8 op mijn ontwikkel machine staan. Vandaag kwam ik erachter dat er een nieuwe feature in VS2008 + IE8 zit, nl. javascript debugging staat automatisch aan.

Leuke feature natuurlijk, totdat je eigenlijk geen javascript debugging wilt doen. Je kan het nergens uitzetten :'( . Weet iemand hier toevallig hoe ik deze feature kan disablen? Heb al gezocht met Google en veel resultaten van mensen die het een fijne feature vinden gevonden, maar nergens een permanente oplossing om dit uit te zetten.

Even voor de duidelijkheid, in IE8 heb ik Disable Script Debugging uitaanstaan en toch word javascript gedebugt.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04-2020

eek

@MagickNET

Even voor de duidelijkheid, in IE8 heb ik Disable Script Debugging uitstaan en toch word javascript gedebugt.
Moet dat dan niet aan staan?

Skill is when luck becomes a habit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Laatst online: 21:07

TeeDee

CQB 241

Kon deze link je niet verder helpen?
Of deze?

Of zelfs deze?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
TeeDee schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:08:
Kon deze link je niet verder helpen?
Of deze?

Of zelfs deze?
Ik zie nergens in je links een oplossing voor de TS. Hij wil juist niet dat VS automatisch script debugging aanzet. In je 2e link hebben ze idd hetzelfde probleem, maar er staat nergens een oplossing

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
@eek, hebt het gelijk, ik bedoelde ook dat ik die optie heb aanstaan :)

@TeeDee, al die links heb ik al gezien. En geen van alle bieden een permanente oplossing. De eerste link geeft aan dat met IE8 javascript debugging aan staat.
De 2e geeft aan dat je een detach van iexplorer.exe kan doen. Als ik dat doe stopt het debuggen helemaal en zou ik daarna nog een keer handmatig een attach moeten doen op de w3wp.exe. Ook niet echt een oplossing.

En op Google kom ik geen goede oplossing tegen.

@Woy, precies ik wil aan of uit kunnen zetten of VS2008 automatisch javascript debugt. Nu staat het aan maar het zou mooi wezen dat het ook uit te zetten is.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Laatst online: 21:07

TeeDee

CQB 241

Volgens mij kan je toch gewoon in VS2008 Script Debugging uitzetten.

Je zou misschien deze Addin kunnen proberen.

Wat betreft de links in mijn vorige reactie: leek het mij logisch om exact het omgekeerde te doen. Vandaar :)

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
@TeeDee: waar kan je dat precies uitzetten dan? Ik heb die optie nergens gevonden. Ik heb de source van die AddIn even gedownload, maar die zet de optie in Internet Explorer uit. Maar dat zal niets helpen, aangezien die al uit staat.

Ik heb over dit probleem een thread geopend op het msdn forum:

http://social.msdn.micros...b4-4290-b2a6-5ff46e7bb89f

Mocht hier iets uit komen laat ik dat hier ook nog weten.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Ik heb zojuist een redelijk werkbare oplossing voor dit probleem gevonden:

Nieuwsgroep bericht

Komt er op neer dat je in je project settings de "Start Action" op "Start external program" zet en de command line arguments op de url van je web project. Als je het project dan start met F5 wordt niet javascript debugging aangezet.

Als je dan toch javascript debugging wil kan je de actie weer op "Specific page/Current page" zetten.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Hallo allemaal, nog een laatste update van dit probleem. Ik heb op connect.microsoft.com een issue over dit item geopend:

https://connect.microsoft...ck.aspx?FeedbackID=428476

En daar kreeg ik een antwoord op met een link naar een blog entry:

http://blogs.msdn.com/gre...gging-in-vs-2008-ie8.aspx

Al met al genoeg work around voor dit probleem. Hopelijk hebben jullie hier ook nog wat aan.

Hail to the king baby!

Pagina: 1