Championship Manager 2000/2001

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Ben gister begonnen met dit ozo verslavende spel nadat ik m'n laatste Tw*l*ght DVD binnenkreeg >:) en ben begonnen met m'n eigen cluppie NAC. Allemaal errug realisitsch, complete selectie klopt, op Brian Roy na dan, want die ister pas bijgekomen en verder klopt het niet dat Babos en Feher zo slecht zijn, die zijn IRL juist een vd betere spelers van NAC.

Maar goed, verder op en top en om de uitdaging erin te houden is 't sowieso leuker om met een "mindere" ploeg te spelen en proberen jonge talenten aan te trekken om zo proberen beter te worden. Als doelstelling is mij gezegd ervoor te zorgen dat ik niet degradeer en dat lukt tot nu toe aardig...na 7 wedstrijden sta ik 11e en heb thuis oa Feyenoord verslagen met 2-1 :)

Mijn vraag is nu, hebben jullie tips welke jonge spelers (16 tot 20 jaar) ik voor een habbekrats kan aanschaffen aangezien mijn budget maar op 3,5 miljoen ligt. Of een site waar ik meer informatie kan vinden over "hot prospects for the future" :P

Lemme know ;)

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Het leukst is het om er zelf achter te komen. Gewoon snuffelen tussen jonge spelers van lagere clubs, als je dan een goede speler hebt gevonden die ook daadwerkelijk goed presteerd dan kun je echt trots op jezelf zijn *D

"I sit in my room and imagine the future."

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Die mening deel ik met je en heb inmiddels al een talent gevonden uit mexico en italie en die doen het uitstekend :) maar probleem bij CM spellen is, dat als je huidige spelers erg goed worden het bijna onmogelijk is voor een kleinere club om ze te behouden omdat ze naar een grotere club willen. Daarom wil ik goed voorbereid zijn op de toekomst en zorgen dat m'n reserve team volloopt met talenten, zodat ik bij eventueel vertrek van een vaste basisspeler de klap makkelijker kan opvangen door zo'n jong talent te laten doorstromen naar het 1e team.

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 08:40
Heb je niks beters te doen daar op kantoor ??? >:) Ennuh als het spel zo goed is dan koop je maar het ORIGINEEL !!!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
??? Helldesker op GoT ? heb jij daar tijd voor ? ga es aan 't werk, Brunellertje >:) en laat me met rust we hebben 't hier over voetbal, ja ? :P

Verwijderd

Kijk eens op www.cmanagercenter.com
Daar kan je wel een paar tips vinden :)

Dit spel is zoooo verslavend!
Pagina: 1