Toon posts:

geen beeld meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb sins een tijdje geen beeld meer op mijn pc ik heb geen idee waardoor het komt en mijn videokaart werkt nog gewoon en mijn monitoren ook ik hoop dat iemand een oplossing heeft

groeten

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Hoe weet je dat jouw videokaart wel gewoon werkt. Hetzelfde voor de monitor?
Heb je ze getest op/in een andere pc?

Heb je wel nog beeld helemaal aan het begin bij de bios?

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
mijn video kaart en mijn monitor heb ik getest op een andere pc en ik krijg helemaal geen beeld zelfs niet het bios scherm

• Stevenschouten
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-01 16:24
het kan zijn dat je moederboard aansluiting kapot is zitten er niet meerdere aansluitingen op???

haal je bios baterij er een keer uit en ook je stroom stekker en dan je een aantal keer op het aan en uit knopje drukken van je pc.
zo zorg je er voor dat je bios gereset wordt.

ps. gaat je monitor in standby als je de pc aan zet?

Verwijderd

Topicstarter
Stevenschouten schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 17:18:
ps. gaat je monitor in standby als je de pc aan zet?
ja en als ik de pc uit zet geven de monitoren ook nog even aan dat ze geen singnaal meer krijgen

• Stevenschouten
en als je dan je pc weer aan zet springt je monitor weer online alleen geenbeeld?

Verwijderd

Topicstarter
Stevenschouten schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 17:20:
en als je dan je pc weer aan zet springt je monitor weer online alleen geenbeeld?
weer in standby met een oranje lampje op de monitor wan normaal groen hoort te zijn

• Stevenschouten
oke heb je de bios inmiddels al gereset?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn baterij er uit liggen en heb mijn video kaart momenteel niet thuis liggen mijn andere pc past hij niet in maar ik ga hem vanavond ef halen en dan probeer ik het uit

• Stevenschouten
oke scu6

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand nog een ander idee waar het aan kan liggen ?

Verwijderd

Kabel al gecheckt? Misschien gewoon een pinnetje verschoven.

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-12-2025
heb je ook een video onboard?
zoja: probeer die terwijl jouw video kaart eruit is ( wel even je video kaart eruit halen en dan de bios battery eruit en op de aanknop drukken terwijl de stekker eruit is)

zoniet: probeer dan even van iemand een video kaart te lenen om te proberen
(je kan even vragen bij de locale computershop of ze even een test kaartje hebben liggen)

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Verwijderd

Topicstarter
iedereen bedank het werkt weer ik alle kabels ef aan gedrukt en mijn bios batterij er voor 3 uur uitgelaten en nou doet hij het weer

BEDANKT :)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:22
Mooi dat het werkt. Volgende keer eerst zelf eens iets meer zelf proberen en vooral meer informatie geven. In vervolgd is het wel handig om duidelijk aan te geven wat je al hebt getest en wat er in je PC zit.

• Stevenschouten
mooi zo.

veel kijk plezier maar weer :)

Verwijderd

heb je al eens cmos gerest(bios Reset) even battery eruit halen eventjes aanzetten 10sec uitzetten en battery terug plaatsen of jumper even omzetten die naast de battery zit pc aan duwen hij gaat dan niet aan ventilatoren draaien niet dat is normaal strrom eraf jumper terug op oude stand en pc aanzetten

Goed Gedaan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 11:38 ]

Pagina: 1