Hulp voor EEE pc netwerk

Pagina: 1
Acties:

• StefanoDiBosso
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-01 14:41
Hallo,

Wij hebben thuis een bedraad netwerk, maar vanwege de aankoop van een EEE pc zouden wij graag een draadloos netwerk willen. Is het mogelijk om voor niet al te veel geld het netwerk aan te vullen zodat de andere computers gewoon MET draad blijven werken?

Misschien is het een domme vraag, maar ik ben nogal een leek in netwerken.
Alvast bedankt!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Accespoint.

Meer hem je niet nodig, misschien nog een switch als je poorten tekort komt.
Met deze informatie kan je verder heel veel uitzoeken.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:39

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

LuckyY schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:12:
Accespoint.

Meer hem je niet nodig, misschien nog een switch als je poorten tekort komt.
Met deze informatie kan je verder heel veel uitzoeken.
Aangezien ik nu ook bezig ben met het uitzoeken van een accespoint om mijn draadloos eindelijk stabiel te krijgen. Kan ik je vertellen dat deze oplossing niet fatsoenlijk te krijgen is beneden de 50 euro. Maar een nieuwe router met draadloze functie heb je dus al voor 30-50 euro. Wil je meer ben je dat ook kwijt natuurlijk. Maar vermoedelijk heeft de TS dat niet nodig.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Touchdomex schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:15:
[...]

Aangezien ik nu ook bezig ben met het uitzoeken van een accespoint om mijn draadloos eindelijk stabiel te krijgen. Kan ik je vertellen dat deze oplossing niet fatsoenlijk te krijgen is beneden de 50 euro. Maar een nieuwe router met draadloze functie heb je dus al voor 30-50 euro. Wil je meer ben je dat ook kwijt natuurlijk. Maar vermoedelijk heeft de TS dat niet nodig.
Een beetje Linksys AP kost toch geen 50 Euro? En voldoet prima voor wat de TS wilt?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Exorcist schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:21:
[...]

Een beetje Linksys AP kost toch geen 50 Euro? En voldoet prima voor wat de TS wilt?
Dat zal er niet ver naast zitten. Soms een aanbieding voor 40 euro, maar voor ongeveer dat bedrag heb je een linksys. Daarnaast kun je natuurlijk ook een sitecom router o.i.d. kopen. Er zijn wel meer opties. Ik raad de TS aan om gewoon even de winkel in te lopen en daar te kijken wat er beschikbaar is als draadloze router.

Webshops zijn vrijwel nooit goedkoper, omdat de verzendkosten meestal de pret drukken. Maar zoeken kan altijd wat opleveren.

Deze sitecomrouter, die zijn werk waarschijnlijk ook wel doet heb je al voor minder dan 28 euro in huis incl verzendkosten. Misschien een optie

[ Voor 19% gewijzigd door Hann1BaL op 25-03-2009 16:29 ]

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Maar aangezien de TS een leek is, leek me een accespoint makkelijker.
En tja, als de de TS de extra functies niet gebruikt maakt het hem toch alleen maar moeilijker.
Pagina: 1