Laptop aanschaf in USA

Pagina: 1
Acties:
  • 640 views

• Memorice
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 02:37
Ik ben op zoek naar een notebook voor rond de 1300 euro die vergelijkbaar (of beter) is met de Asus L50VN-AK002C:
pricewatch: Asus L50VN-AK002C

Behalve de specs hecht ik ook veel waarde aan de kwaliteit, dus ik koop liever een Asus dan bijvoorbeeld een Acer. Nu wil het zo zijn dat ik over een paar maanden in Amerika ga wonen en daarom twijfel ik of ik het beste bovenstaande laptop kan kopen of beter in Amerika een laptop kan kopen. Beiden heeft zo zijn voor en nadelen, zo is een vergelijkbare laptop in Amerika waarschijnlijk goedkoper (vanwege de dollar koers). Echter heb ik geen idee waar ik in Amerika het beste een laptop zou kunnen kopen, van welk merk, etc. Nu is mijn vraag dus eigenlijk wat jullie zouden doen, welke leveranciers jullie in de US kunnen aanraden en of er ook een site is vergelijkbaar met tweakers of de pricewatch van tweakers voor de US.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-12 22:35

M2M

medicijnman

als je dingen wilt bestellen zou je bijvoorbeeld bij newegg.com kunnen kijken. Vaak is de levering in amerika net zoals in nederland.

Edit: amerika is wat groter... 3-7 dagen rekenen ze daar.

[ Voor 22% gewijzigd door M2M op 25-03-2009 16:16 ]

-_-

• Memorice
In de VS zat ik aan de volgende laptop te denken:
http://www.interproshop.c...14122&czuid=1237997889436
Wat denken jullie van deze laptop? Ik zelf vraag me af hoe het mogelijk is dat er twee HD's in passen en of hij niet erg heet wordt en/of erg lawaaiig (koeling)...

@M2M
Dat de levertijd iets langer is maakt me niet heel veel uit...

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-12 22:35

M2M

medicijnman

MEMORICE schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 17:23:
In de VS zat ik aan de volgende laptop te denken:
http://www.interproshop.c...14122&czuid=1237997889436
Wat denken jullie van deze laptop? Ik zelf vraag me af hoe het mogelijk is dat er twee HD's in passen en of hij niet erg heet wordt en/of erg lawaaiig (koeling)...

@M2M
Dat de levertijd iets langer is maakt me niet heel veel uit...
het ding ziet er qua specs niet slecht uit. bedenk echter wel dat het ding inderdaad wat warmer gaat worden dan een laptop met geintegreerde VGA chip, en ook wat zwaarder gaat zijn. Dit is eigenlijk een desktop vervanger. (en 2.5" laptop disks zijn niet zo groot hoor ;))

-_-

• Memorice
Maar toch 2 harde schijven in een laptop van 15,4" lijkt me nog best vol...

• Eggo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-03-2015
Ik zou in Amerika een laptop gaan kopen als ik jou was.
Goedkoper en makkelijker met garantie als je daar lang gaat wonen en je hebt dan ook meteen de goede stekker.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:10
Voor advies over "welke laptop" kun je beter terecht in [NBBG] Allround Notebook - december 2008

Voor de rest zou ik inderdaad in Amerika een laptop gaan kopen. Echter, kijk vooral naar de garantie! Laptops gaan vergeleken met desktops veel sneller en veel vaker kapot. Van Asus weet ik dat ze in Nederland 2 jaar wereldwijde garantie geven, maar of men dat ook vanuit Amerika meegeeft weet ik niet. Ik denk dat je daar vooral op moet letten.

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:12
Ik zag deze topic en ik zit in het zelfde schuitje.
Over een maand ga ik naar amerika en wil daar dus ook een laptop aanschaffen.
Weet iemand misschien een vergelijkbare site zoals tweakers een pricewatch heeft?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.