Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey jongens, ik heb een probleem met m'n Creative Zen V, ik heb er laatst muziek afgehaald om er nieuwe op te zetten, want ik heb die van 1gb. Toen heb ik er nieuwe muziek op gezet, gewoon met WMP gekopieerd naar de Music category, maar op een of andere manier, als ik hem van mn computer afkoppel, en kijk, dan ziet hij de nummers niet :S Terwijl je in WMP toch echt ziet dat de nummers ruimte in beslag nemen...

ik ga gewoon naar All Tracks en daar staat helemaal niks, nergens staan nummers.

Heeft iemand ervaring met dit probleem? Ik heb hem al ge-reset, maar dat heeft niks geholpen.

Alvast Bedankt :D

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Stannoman, welkom op GoT :)

Ik heb je reactie even afgesplitst, aangezien we problemen liever in een apart topic hebben. Ik mis trouwens een beetje wat je zelf al geprobeerd hebt. Heb je al gekeken of je muziek juist getagged is? Heb je al andere programma's geprobeerd? Heb je al eens via MTP de boel proberen over te zetten?

Beetje uitbreiding van je startpost zou dus geen kwaad kunnen. Dan kunnen we je gerichter helpen :)