Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opstartproblemen [Vista Home Premium 64 bit]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen problemen met mijn computer,
telkens als ik opstart verandert mijn thema naar het klassiek windows thema (staat normaal op aero)
Afbeeldingslocatie: http://s5.tinypic.com/op7m02.jpg
en krijg ik de volgende foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://s5.tinypic.com/2lxfcqd.jpg

weten jullie wat ik hier aan kan doen?

alvast bedankt
Jeroen

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 23:34
wat heb je al gedaan? Wel zo handig om even te vermelden.

Verwijderd

Topicstarter
Nx speciaals, dat is mn probleem :s

• brederodekater
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 17:02
Misschien kun je even kijken wat er gebeurd als je die manager.exe uitvinkt voor tijdens het opstarten. Start, Uitvoeren, msconfig intypen, naar ''opstarten'' gaan. En dan dus die applicatie uitvinken.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:56:
Nx speciaals, dat is mn probleem :s
Nou, je zou op z'n minst zelfstandig met de aangegeven optie in die dialogbox aan de gang kunnen, nietwaar? :)

je hebt toch wel de Registratievoorwaarden / korte FAQ doorgelezen?
Op dit forum zien we graag wat van eigen inzet terugkomen in je startpost - om dan te zeggen dat je eigenlijk maar niks hebt gedaan komt wel erg raar over dan ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eens gekeken naar dat bestand dat mijn computer niet kan opstarten en het staat er nog,
wat kan het probleem zijn?

• brederodekater
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 17:02
Het bestand kan er nog wel staan, maar misschien is er iets corrupt geraakt of zo. Je kunt even kijken of je update manager voor je Adobe Acrobat reader nog werkt, want volgens mij is het bestand daarvoor.

Verwijderd

Topicstarter
brederodekater schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 00:48:
Het bestand kan er nog wel staan, maar misschien is er iets corrupt geraakt of zo. Je kunt even kijken of je update manager voor je Adobe Acrobat reader nog werkt, want volgens mij is het bestand daarvoor.
Mn update manager werkt nog maar ik heb hem voor de zekerheid toch ns opnieuw geinstalleerd
=> resultaat: geen verschil :s
Pagina: 1