Toon posts:

Fallout 3 'bevriest' om de zoveel seconden.

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds 2 dagen geleden heb ik Fallout 3 geïnstalleerd.
Alles liep perfect, ook op ultra settings, totdat ik Vault 101 uit was.

Toen begon de ellende.

Heel vaak als ik nu met iemand praat (maar ook gewoon soms als ik V.A.T.S gebruik, of als ik gewoon ergens loop, dus eigenlijk kan het altijd gebeuren) loopt het geluid door, maar het scherm bevriest en ik kan dan ook m'n cursor niet bewegen. Na een paar seconden loopt hij weer verder though.

Dit vind ik raar, omdat ik Fallout 3 al een paar maanden eerder had gespeelt, en toen had ik geen enkel probleem, op dezelfde settings.

Ik heb ook al wat research gedaan, er schijnt een -kleine- groep mensen te zijn die dit probleem ook hebben, en sommigen hebben dit opgelost door Vsync aan te zetten, die bij mij overigens toch al aanstond.
(Door Vsync gaat de framerate wel omlaag trouwens)

Anderen zeggen dat je '3D3Overrider' moet installeren, en dan Vsync ook aanzetten.

Ook geprobeerd, helpt niks.

Mijn systeem:

AMD Athlon 4400+ X2 2.3 GHz (cpu)
ECS GeForce6100SM-M (mobo)
Sapphire ATI Radeon 4830 HD (videokaart)
2 GB RAM

Mijn systeem draait op Windows XP Lite.

Hopelijk kan iemand helpen.

PS. Dit gebeurd alléén bij Fallout 3, andere games lopen wél perfect.

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 22:03
Yep, dit probleem had ik dus ook... Fallout 3 was niet te spelen omdat ik elke keer mijn save-games verloor. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat het niet om een legale versie gaat van Fallout 3. Weet niet of dat bij jou ook het geval is.

Het scheen iets te zijn met audio files die niet goed waren. Er was een fix voor, die ik heb geinstalleerd maar dat heeft verder ook niet geholpen.

Dus tjsa, als jou kopie van het spel ook niet al te legaal is kan je denk beter het spel kopen als je het echt wilt spelen. En mocht ie het dan nogsteeds niet doen kan je altijd contact opnemen met Bethesda Softworks die verplicht zijn je dan te helpen...

Verwijderd

Topicstarter
Hij's inderdaad niet echt legaal nee, maar dan koop ik hem wel gewoon. :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

De illegale versie had meer issue's als de originele. Sound kan idd veel problemen opleveren. Zeker als je onboard gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Btw, kent iemand een goedkope gameswinkel? Geen zin om er 44,95 voor neer te leggen ._.'

Verwijderd

2de hands?

Verwijderd

import?

Verwijderd

Topicstarter
2e hands - Alleen als het echt moet.
Import - No way.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Hulp bij warez doen we hier niet aan, dus sluit ik het topic. Voor aanbiedingen zijn er andere topics/sites.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.