Ik had in een computer 2 schijven draaien in een raid 1 opstelling. Dat werkte heel mooi, totdat er een fout in windows kwam te zitten die gerepareerd moest worden. Dit is netjes gelukt met behulp van een andere computer, maar dit is dus op slechts 1 schijf (voor het gemak: schijf A) gerepareerd.
De andere schijf (schijf B.) ligt sindsdien naast de computer te wachten tot ie weer mee mag doen, maar dus nog steeds met de 'kapotte'-windows en met inmiddels verouderde gegevens.
Ik ben een beetje huiverig over wat er gaat gebeuren als ik schijf B er weer in zet. Wat ik niet wil is dat de gegevens van schijf B op schijf A terecht komen. Hoe groot is de kans dat dit gebeurd en hoe voorkom ik dit?
De andere schijf (schijf B.) ligt sindsdien naast de computer te wachten tot ie weer mee mag doen, maar dus nog steeds met de 'kapotte'-windows en met inmiddels verouderde gegevens.
Ik ben een beetje huiverig over wat er gaat gebeuren als ik schijf B er weer in zet. Wat ik niet wil is dat de gegevens van schijf B op schijf A terecht komen. Hoe groot is de kans dat dit gebeurd en hoe voorkom ik dit?
[ Voor 0% gewijzigd door Ras op 25-03-2009 12:13 . Reden: typo ]
Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB