[iPod touch] Artiesten namen in compilaties verbergen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0j0NL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-07-2024
Hallo Allen,

Een vraagje over artiest namen op m`n ipod touch.

Ik heb 2 compilaties op mijn Ipod staan (testament van de 60`s en 70`s) en die 2 compilaties maken een zooitje van mijn artiesten lijst.. want in plaats van alleen zichtbaar te zijn als ik naar de compilaties toe ga, zie ik ze ook in m`n algemene artiesten lijst.. (zelfs al is er maar 1 nummertje van op m`n ipod)

Op m`n oude ipod (video/classic) zag ik de artiesten namen alleen als ik naar de folder ging van die 2 compilaties.. en niet in m`n algemene artiesten lijst.. en dat zou ik dus ook graag zien op mijn Touch.

Heeft iemand een idee of dit kan?.

Gr.

Sebas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:36

zAo

GPLv2 Fanboy

Hier de zelfde ergernis. Ben benieuwd of iemand er iets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 10:30

Padvinder

doet z'n best

Je kunt toch gewoon bij "Album Artist" iets als VA of Various Artists invullen? Dat doe ik ook bij al m'n compilaties op m'n iPhone. Ziet er hardstikke netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:14

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Padvinder schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 17:11:
Je kunt toch gewoon bij "Album Artist" iets als VA of Various Artists invullen? Dat doe ik ook bij al m'n compilaties op m'n iPhone. Ziet er hardstikke netjes uit.
Dat werkt op een Touch of iPhone niet als je daarnaast ook nog de artiest in het Artists vakje laat staan. Althans, bij mij niet.

Ik heb hier eerder ook al eens naar gezocht maar kom alleen berichten tegen van mensen die dat probleem ook hadden, geen oplossingen. Ik ben dus bang dat het niet kan.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 10:30

Padvinder

doet z'n best

Crap, je hebt gelijk. Ik browse op m'n iPhone eigenlijk altijd op album en ik weet dat het in iTunes wel zo is, dus ik ging er min of meer van uit dat het wel zo zou zijn. :X