abboneren op een onderwerp.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290406

Topicstarter
Ik zoek de knop om mezelf te abboneren op een onderwerp zodat ik automatisch een bericht krijg als er weer een reply komt.

Iemand kan mij vast wel vertellen waar die knop zit.

Greets Aeromaxx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als in een e-mailtje? Niet. Is met de hoeveelheden users * topics * reacties ook niet te doen, afaik. (Zie ook de andere topics hierover die in het verleden langs zijn gekomen). Maar je ziet het vanzelf langskomen in Active Topics of als je er hebt gepost http://gathering.tweakers...find/poster/290406/topics

Wel is er een RSS-feed op elke pagina, zodat je het via een RSS-reader kunt volgen: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/v2/icons/rss_small.gif

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204528

Volgens mij is dit op Tweakers.net niet mogelijk gemaakt, als je op het verkeerde topic abbonneert ontvang je weet ik veel hoeveel mails (wat niet zo fijn is voor jouw mailbox, kans dat Tweakers.net op een of andere blocklijst/spamlijst komt te staan, etc).

Je kan wel topics bookmarken?
Wel is er een RSS-feed op elke pagina, zodat je het via een RSS-reader kunt volgen:
Misschien komt het doordat ik de oude layout gebruik, maar ik kom deze functie niet tegen op het forum

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 204528 op 25-03-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Knopje Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/rss.gif onderaan. Doet precies hetzelfde.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je de topics bookmarkt, dan kun je e via je myreact in de gaten houden. Het enige nadeel is dat dat max 10 topics zijn. En anders als je er zelf op hebt gereageerd kun je ze makkelijk terugvinden door op je eigen naam te klikken.

@ F_J_K... RSSfeeds op topics? Heb ik nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Terw_Dan schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:58:
Staat als link in de html opgenomen. Firefox neemt dat automatisch mee en laat achter url het icoontje zien. Je krijgt dan bijv. deze feed (mijn id weggehaald): http://gathering.tweakers.net/rss/list_messages/1342661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-07 15:46

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Als je de topics bookmarkt, dan kun je e via je myreact in de gaten houden. Het enige nadeel is dat dat max 10 topics zijn. En anders als je er zelf op hebt gereageerd kun je ze makkelijk terugvinden door op je eigen naam te klikken.

Hier kun je veel meer bookmarks volgen : http://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Vervang in een willekeurig linkje maar eens het deel /forum/ door /rss/, dan kun je zien waar je allemaal rss-feeds van kunt krijgen... :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-07 18:44

TommyGun

Stik er maar in!

Lang leve de MyAT :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 20:37

ikbenwouter

! w t R

Als je de topics bookmarkt, dan kun je e via je myreact in de gaten houden. Het enige nadeel is dat dat max 10 topics zijn.
Klik eens op de bookmarks titel in Myreact :>

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290406

Topicstarter
vandaar dat ik die knop niet kon vinden
ik zal het maar bij m'n eigen posts moeten zoeken dan.
Rss vind ik niet zo fijn.

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69437

Ik zie niet helemaal waarom een e-mail te zwaar zou zijn vergeleken met een myreact-pageview of een rss-download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:09

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 69437 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:18:
Ik zie niet helemaal waarom een e-mail te zwaar zou zijn vergeleken met een myreact-pageview of een rss-download?
Een mail versturen is stukken zwaarder (extern programma, mailprogramma verwerkt hem, gaat naar de mailserver, die verwerkt hem en stuurt het weg) dan een rssfeed die 99% uit de memcached komt

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1