Toon posts:

profielpagina vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik ben bezig met een site dat uit 2 delen bestaat.
Het eerste deel is zeg maar gewoon de site zelf met door de webpagina beheerder geplaatste content.
Daarnaast moet er een deel komen waarop bezoekers na te zijn ingelogd 1 of 2 foto;s kunnen plaatsen met een stukje tekst.

Een site maken lukt me al aardig en komt dus ook wel goed. Echter dat tweede gedeelte heb ik mij een beetje op verkeken. Het is natuurlijk de bedoeling dat bezoekers moeten inloggen. En hun content kunnen plaatsen dan wel aanpassen..

Zal ik dat moeten doen met PHP of hebben jullie andere alternatieven..?

Hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen..

Kompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Welke taal kun je ?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan HTML en php scripttaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Zelf maken in php/asp of een kant-en-klaar CMS zoals Joomla gebruiken.

Om gebruikers te laten inloggen ga je minimum sessions moeten gebruiken. Daarnaast ga je natuurlijk ook moeten weten hoe je de geuploade fotos gaat opslagen (in databank of rechstreeks als file op server) en hoe je ze gaat laten zien.

Om dit zelf te maken in php is veel werk, maar je zal er wel veel van leren en het is op zich niet zo moeilijk met een goed boek/site ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat doe je in PHP ja :)

Maar als je PHP weet waarom stel je de vraag dan of je het uberhaubt in PHP wilt doen? PHP is zowiezo handiger, al dan niet ingezet kan worden voor het dynamische werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:54:
Dat doe je in PHP ja :)

Maar als je PHP weet waarom stel je de vraag dan of je het uberhaubt in PHP wilt doen? PHP is zowiezo handiger, al dan niet ingezet kan worden voor het dynamische werk.
Misschien was er wel iets anders vandaag de dag helemaal hip en hot. Maar gewoon in PHP dus.. Ik ga aan de slag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Er zijn vandaag de dag wel heel veel dingen veranderd in PHP ten opzichte van vroeger. Dus als ik jou was zou ik wel goed kijken naar wat je tegenwoordig allemaal met PHP kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat was er onduidelijk aan Woy in "website met inlog en profel" :?
En dit staat in WEB omdat ... :?
Waar hoort mijn topic?

[ Voor 40% gewijzigd door RobIII op 25-03-2009 10:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.