Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-09 18:19
Ik heb voor 't eerst een nokia phone (5220), en zit met enkele vragen waar een geroutineerd S40 gebruiker waarschijnlijk gemakkelijk een antwoord op weet...

- Is er een manier om met een minimaal aantal handelingen bluetooth aan en uit te zetten? (kortste manier die ik inmiddels gevonden heb is 'bluetooth menu' als eerste Active Standby shortcut zetten, of als eerste optie in goto menu. Maar dan moet je nog in het BT menu navigeren. Op mijn SE K320i was er een functie 'toggle BT'...

- Is het mogelijk om het volume van de wekker aan te passen los van het volume van de ringtone? Het lijkt erop dat dit niet kan...

- Ik had graag geweten hoe jullie het active standby menu gebruiken. (gewoon om een idee te krijgen van wat de ideale layout zou kunnen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken geen kortere manier om BT aan of uit te zetten, en gebruik toch al weer 3 jaar een S40 toestel met BT (recentelijk vervangen door een S60 maar zo snel vergeet je dat niet). Het volume van de wekker aanpassen zou ik niet weten, ik heb ringtone en wekker zowiezo altijd zo hard mogelijk staan (of helemaal uit).

Ik heb geen S40 toestel gehad met een active standby, de 6230i was m'n laatste, maar die heeft een favorieten menu dat er op lijkt. Ik heb daar instaan: Bluetooth, Infrarood, Spraakrecorder, Radio en Muziekspeler. Op m'n Symbian toestel staan er andere apps in maar enkele daarvan draaien niet op S40 (Tomtom bv.).

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2009 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:37
[b][message=31691999,noline]- Is er een manier om met een minimaal aantal handelingen bluetooth aan en uit te zetten? (kortste manier die ik inmiddels gevonden heb is 'bluetooth menu' als eerste Active Standby shortcut zetten, of als eerste optie in goto menu. Maar dan moet je nog in het BT menu navigeren. Op mijn SE K320i was er een functie 'toggle BT'...
Als je via het menu de instellingen opent, moet je naar onder scrollen en dan zie je (bij mij op plaats 6) Snelkoppelingen staan.
Daar kan je bijvoorbeeld voor de linkerselectietoets (of eventueel de rechter) het Bluetooth-menu aanvinken. En dan ben je voortaan zo snel mogelijk bij de bluetooth instellingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-09 18:19
Ok maar dus geen 'toggle BT' functie... jammer...