Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista business installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorig jaar via mijn universiteit een hp compaq 6715B aangeschaft, hier staat normaal Vista Business op.
Alleen heb ik helaas een image van de uni waarbij ze XP gebruiken.
Ik zou graag willen weten hoe ik Vista kan installeren zonder dat het geld kost, ik heb immers betaald voor Vista, de key heb ik namelijk op de stikker onderop de laptop.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 21:34:
Ik heb vorig jaar via mijn universiteit een hp compaq 6715B aangeschaft, hier staat normaal Vista Business op.
Alleen heb ik helaas een image van de uni waarbij ze XP gebruiken.
Ik zou graag willen weten hoe ik Vista kan installeren zonder dat het geld kost, ik heb immers betaald voor Vista, de key heb ik namelijk op de stikker onderop de laptop.
Wel, je downloadt een Vista Business OEM van het internet en gebruikt tijdens de installatie de key die zich op je laptop bevindt. Dat is de enige echt gratis methode, en niet eens illegaal. Een andere goeie methode is bij HP de DVD bestellen, maar dat kost je €38 of zo.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 21:45:
Waar kan ik die vinden, heb al via torrent sites geprobeerd, maar ben bang dat het allemaal van die illigale dingen zijn.
Sorry, no can do. T.net policy.

[ Voor 15% gewijzigd door YellowOnline op 24-03-2009 21:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die vinden, heb al via torrent sites geprobeerd, maar ben bang dat het allemaal van die illigale dingen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
YellowOnline schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 21:43:
[...]

Wel, je downloadt een Vista Business OEM van het internet en gebruikt tijdens de installatie de key die zich op je laptop bevindt. Dat is de enige echt gratis methode, en niet eens illegaal. Een andere goeie methode is bij HP de DVD bestellen, maar dat kost je €38 of zo.

[...]

Sorry, no can do. T.net policy.
Ik zal eens rondkijken en anders toch maar de dvd via hp bestellen. thnx

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als je een beetje handig de zoekopdrachten invoert op het forum kom je regelmatig soortgelijke vragen (en antwoorden daarop) tegen.

We stellen het hier op prijs als je zelf eerst dingen uitzoekt alvorens een topic te openen, daarom hebben we dat onderdeel ook bewust in Windows Clients - Beleid opgenomen.

Zou je daar voortaan op willen letten?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.