Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP]Kan niet meer in windows na instellen driver check

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 08:22
Hey,

Omdat ik sinds een paar dagen allemaal spontane reboots van windows heb heb ik nu een driver check geforced zodat ik de foutrapportage hopelijk komt te staan welke driver de fout in gaat. Probleem is alleen dat dit zoveelste geweldige check systeem van MS dus tijdens het booten al in de soep loopt en de pc reboot. Opzich niet erg zou je denken, gewoon even in safe mode of de laatst werkende configuratie booten. Behalve dat de geweldenaars bij MS de boel dus zo hebben gebouwd dat je bij dat selectiemenu wat je krijgt dus schijnbaar niks kan kiezen als je een standaard USB toetsenbord gebruikt. Ik kan dus niks doen en zit nu dus met een pc waar ik niet meer in kom.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Een ander toetsenbord regelen is geen optie.

En ja ik ben enigszins pissed aangezien het te debiel voor woorden is wat je allemaal wel niet moet doen om aan een fatsoenlijk foutenrapport te komen.

Artiest voorheen bekend als b3n666

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Je zou met een linux live-cd kunnen proberen om weer bij je bestanden te komen en zou je boot.ini aan kunnen passen dat hij opstart met veilige modus.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 08:22
Bedankt voor de reply, en ik wil niet ondankbaar overkomen maar dat is wat mij betreft en alles behalve praktische oplossing? Er moet toch wel een fatsoenlijke manier zijn om die fuck ups van windows weer recht te zetten? Hdd in deze pc hangen is dan nog de meest praktische manier als ik echt dingen aan moet gaan passen.

edit; usb support staat aan in de bios.

[ Voor 6% gewijzigd door t_o_c op 24-03-2009 21:52 ]

Artiest voorheen bekend als b3n666

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

:w

Ga eerst maar eens een wat minder rantende TS proberen te schrijven.
Met zo'n toonstelling hoeft het namelijk niet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.