Audiostream distributie script

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unglaublich
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 21:26
Ik host voor een kleine internet radio een streaming audio server. Nu is de grootste beperking de bandbreedte en zo was mijn vraag, is er een script (php/perl) waardoor mijn hosting server mijn audiostream kan opvangen en dan verder verdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 21:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

"Is er een script'? Hier in PRG draait het om zelf programmeren. Het zoeken naar scripts of anderen het voor je laten maken is hier niet de bedoeling. Zoiezo geldt voor heel GoT dat we verwachten dat je eerst zelf opzoek gaat naar een oplossing en dat je ook aangeeft in je startpost wat je hebt gevonden, waarom dat niet voldeed etc. Ook dat laat je nu in z'n geheel achterwege. Begin daar eerst eens mee. Mocht je dan echt nog niet gevonden hebben wat je zocht dan kan je een nieuw topic openen maar dan natuurlijk wel op de juiste plek en met een stuk meer informatie dan dat je nu geeft ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.