• amexxes
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09-2024
Hallo,
Ik ben aan het twijfelen of ik over ong. een maand een GTX295 zou aanschaffen of dat ik wacht tot Q4 van dit jaar en een videokaart koopt van de nieuwe GT300 ( SLI ) reeks.

Kan iemand me advies geven, alvast bedankt.

Verwijderd

Tja
Als je nu niet kan game koop een gtx295 anders wacht even .
Maar als de gt300 uit komt komt er weer een snellere zuinige kaart uit.
En zo kan je blijfen wachten

Dus het beste zijn de kaarten die je gewoon kan gebruiken die nu uit zijn .

En anders kan je altijd kijken bij ati kamp als je bang ben dat de huidige driectx10 van nvidia later negatief zal vallen als directx10,1 echt op gang komt.

• amexxes
Ik heb nu 8800GTX SLI waarvan ik er 1 binnenkort verkoop aangezien de games die ik nu speel niet echt sli ondersteunen. Maarja we zitten nu al weer dichtbij de nieuwe kaarten die gaan uit komen dus daarom twijfel ik, als het nog meer dan een jaar duurde zou ik natuurlijk een GTX295 pakken.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Ook wij hebben geen kristallen bol, niemand weet dus wat de GT300 reeks zal bieden.
Misschien een idee om nu een GTX295 te kopen en in Q4 eens te bekijken of je hem tweedehands verkoopt en zelf een GT300 gaat halen.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• furio911
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
:(

ik ga bij m'n moeder bedelen voor geld want Direct X 11 komt er weer aan dus ik heb money money nodig...
GTX 295.......DOEN

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

amexxes schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 21:33:
Ik heb nu 8800GTX SLI waarvan ik er 1 binnenkort verkoop aangezien de games die ik nu speel niet echt sli ondersteunen. Maarja we zitten nu al weer dichtbij de nieuwe kaarten die gaan uit komen dus daarom twijfel ik, als het nog meer dan een jaar duurde zou ik natuurlijk een GTX295 pakken.
Een GTX295 is een dual-gpu kaart, wat neer komt op SLI, dus als je games geen gebruik maken van SLI dan is een GTX295 een beetje zinloos.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Wat Zer0 zij wilde ik ook net zeggen, De GTX295 is een sli kaart, dus daar heb je niks aan.
Koop dan een GTX285, of GTX260-216 in Sli, of een 4870 1gb of een 4890 :)

• amexxes
Is het, het wel waard om een GTX285 te kopen als je kijkt naar de performance winst tegenover 8800GTX?
Ik denk dat ik dan nu een toch een videokaart koop en later dit jaar wel kijk wat ik doe.
Pagina: 1