Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipper1960
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-05 21:04
Hallo forum,

Ik heb vele fora al doorgespit maar nog niet de oplossing voor mijn probleem gevonden. Misschien niet goed gelezen en of gezocht of er is geen oplossing...

Ik ben in het bezit van een GPStar (type 430) met daarop MN 6.05 geïnstalleerd.(Hyundai i30) (Ooit heb ik deze versie eens met goed resultaat vervangen door versie MN 6.5). Alles op een 2 GB SD kaart. Versie 6.5 heb ik jammer genoeg niet meer (iemand??) en ik wil nu overstappen naar MN 7.3.1

De installatie via mijn PC op die lege SD-kaart ging vlekkeloos, incl. stemmen, kaarten. Vol verwachting in mijn GPStar geplaatst: er gebeurt niets. Op mijn originele SD-kaart van versie 6.05 heet de subdir MobileNavigator. Ik heb deze na de installatie ook op de SD kaart als zodanig weer gewijzigd in deze naam en helaas zonder resultaat. Programma start niet op.
Er wordt er op de GPStar gebruik gemaakt van een GPStar-menu en ik vermoed dat daar ergens de crux zit en dat vanuit dat menu er aan programma wordt aangeroepen indien de optie wordt aangeklikt. Maar ook op de nieuwe SD kaart is dit gewijzigd in de naam die ook bij 6.0.5 : "MobileNavigator.exe"
Ik heb echter geen idee hoe ik uit dat GPStar-menu moet breken of wat er verder gewijzigd moet worden.
Heeft iemand een suggestie?
Alvast bedankt om het hele verhaal te lezen...

Flip

onderstaande staat in version.xml vermeld:

<config>
<software>
<version>7.3.1</version>
<build>137</build>
<program>20081216</program>
<brand>NAVIGON_EU</brand>
<platform>MN7_PDA</platform>
<productprefix>EU</productprefix>
<copyright>Navigon AG, Copyright (C) 2008</copyright>
<oempid>8</oempid>
<id>P7886WMKST4MWY9</id>
<productid />
<gts />
</software>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317800

Ik heb hetzelfde probleem met GP Star. Installeren van Navigon 7 lukt niet. Apparaat reageert niet op SD card. Heb jij inmiddels al een oplossing? Zou dit graag willen weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hij heeft zijn vraag ook in flipper1960 in "[Navigon] Ervaringen en vragen" gesteld, aldaar zie ik wat reacties staan. Graag daar verder. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||