Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb een Ati Radeon 9200 videokaart in mijn pc. (oud beestje)
Nu ben ik van plan Omega drivers te installeren om het kaartje een beetje meer pit te geven.
Ik kan verder weinig ervaringen op het internet vinden qua warmte ontwikkeling. ik heb een extra casefan geplaatst die van onder koude lucht aanzuigt. ik heb geen koeler op mijn Videokaart zitten. deze is enkel voorzien van een Koelblok.

Denken jullie dat dit kan of moet ik nog meer koelen om te voorkomen dat hij doorfikt.
ik ben van plan om de default instellingen van de omega drivers te gebruiken. Ik ga dus niet Extra overclocken.

Met vriendelijke Groet,

Aeromaxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rian
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-05 09:42
Ik zie geen reden waarom dit niet zou werken. De omega drivers sturen je videokaart net iets anders aan dan de catalyst drivers, maar het is niet alsof je videokaart extreem veel meer stroom zou verbruiken wanneer je omega drivers installeert. Met andere woorden, je videokaart produceert ook niet meer warmte en over de koeling hoef je je dus absoluut niet druk te maken.

Trouwens, doorfikken zal je videokaart sowieso niet snel doen, volgens mij zit er ook op jouw videokaart een beveiliging waardoor het systeem uitgeschakeld wordt als de kaart te warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie, de download is klaar en ik zal hem eens gaan installeren.

Greets

/slotje