Wij hebben al maanden een contract bij Ziggo voor 5MB internet. Allemaal prima, de download snelheid is precies goed en we zijn er verder best tevreden over. Ik download zelf regelmatig via nieuwsgroepen en ik kon dan gebruik maken van de volledige snelheid die onze verbinding toeliet, zeg maar 620kb/s. Afijn, ik startte maandag mijn computer op, zet het download programma aan en ik zie de verbinding klimmen. Het viel me al op dat de verbinding niet zo vlot als altijd naar de hoogste snelheid klimt, maar dat gebeurde wel vaker. Toen de snelheid rond de 120kb/s zat, zakte de snelheid opeens in en zat ik weer op nul. En toen begon hij weer met klimmen, en hij zakte weer een stuk, en begon weer te klimmen, etcetera, etcetera.
Ik maak verbinding met een beveiligt netwerk via zo'n stick. Aangezien het download normaal altijd goed gin, vraag ik mij af hoe dit kan gebeuren... En nog belangrijker: hoe kan ik het oplossen? Als iemand mij daar duidelijkheid over kan verschaffen zou ik heel erg blij zijn.
Ik maak verbinding met een beveiligt netwerk via zo'n stick. Aangezien het download normaal altijd goed gin, vraag ik mij af hoe dit kan gebeuren... En nog belangrijker: hoe kan ik het oplossen? Als iemand mij daar duidelijkheid over kan verschaffen zou ik heel erg blij zijn.