Toon posts:

Tweakers en Wikipedia

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wikipedia: Tweakers.net

De info klopt niet altijd (zie bijv dat blogs alleen voor betalende abbo's beschikbaar zouden zijn en er staat nog niets in over de karmastore). Ik vroeg me af of dit niet onderdeel van het mediabeleid zou moeten zijn dat deze informatie ook een beetje bijgehouden wordt door de crew van tweakers zelf en/of de marketingafdeling van VNU. Want zoals je ziet werkt het niet altijd even goed door het over te laten aan de gemeenschap (hence: outdated info op het moment).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

In de tijd dat het je kostte om dit te posten had je het ook aan kunnen passen? :+
M.i. is Wikipedia juist iets waar T.net niet de informatie bij hoeft (danwel moet) te houden; 'tuurlijk, het mag (binnen grenzen), maar het is voornamelijk community-georienteerd imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
r0b schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:30:
In de tijd dat het je kostte om dit te posten had je het ook aan kunnen passen? :+
M.i. is Wikipedia juist iets waar T.net niet de informatie bij hoeft te houden; 'tuurlijk, het mag (binnen grenzen), maar het is voornamelijk community-georienteerd imo.
Het hoeft inderdaad niet, het is ook geen groot probleem. Echter je ziet wel dat organisaties steeds vaker ook bijdragen aan de gemeenschap, al dan niet via sites als Wikipedia (al dan niet objectief; maar ik ben van mening dat het zeker toegevoegde waarde kan hebben mits neutraal) en dit onderdeel maken van hun marketingbeleid.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik vind dit ook meer iets voor de community, maar we zetten hier geen beleid uit, daarvoor is LA beter geschikt. Move GR > LA dus :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:09
En ik zie dat het ook al is aangepast: Wikipedia: Tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:57
Ik vind overigens dat het PS3 forum wel heel veel aandacht krijgt in de tekst. Maarja, wie ben ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En DPC krijgt geen aandacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Dat is het mooie van wikipedia, je kan het zelf aanpassen :Y)
Pagina: 1