Hey iedereen,
ik sta voor het volgende probleem:
Een moeilijke klant (is there antother kind) van ons heeft het schitterende idee om zijn verschillende BV's samen op netwerk, met Terminal Servers en één NAS te laten werken.
Maar de verschillende BV's mogen elkaars data niet zien.
Ze weten niet eens dat ze dezelfde baas hebben, is zelfs bij KVK niet terug te vinden
Lijkt eenvoudig, gewoon mooie securitygroups maken per BV en ABE aanzetten.
Totdat je er achterkomt dat ABE niet werkt voor de TS Users, omdat TS via interactive logon werkt.
Nou kan ik wel met share$ iets bakken, maar dat wordt pas op de PC weggefilterd.
Dus met net view \\computername /all ziet de (Vista) user nog alle shares, ook de hidden shares.
Heeft iemand hier al eens mee gevochten?
Iemand een idee hoe ik dit alsnog goed dicht krijg?
Ik hoor t graag, thanx
ik sta voor het volgende probleem:
Een moeilijke klant (is there antother kind) van ons heeft het schitterende idee om zijn verschillende BV's samen op netwerk, met Terminal Servers en één NAS te laten werken.
Maar de verschillende BV's mogen elkaars data niet zien.
Ze weten niet eens dat ze dezelfde baas hebben, is zelfs bij KVK niet terug te vinden
Lijkt eenvoudig, gewoon mooie securitygroups maken per BV en ABE aanzetten.
Totdat je er achterkomt dat ABE niet werkt voor de TS Users, omdat TS via interactive logon werkt.
Nou kan ik wel met share$ iets bakken, maar dat wordt pas op de PC weggefilterd.
Dus met net view \\computername /all ziet de (Vista) user nog alle shares, ook de hidden shares.
Heeft iemand hier al eens mee gevochten?
Iemand een idee hoe ik dit alsnog goed dicht krijg?
Ik hoor t graag, thanx