Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

4-knops pedaal als USB apparaat gebruiken...

Pagina: 1
Acties:

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11 15:24

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Topicstarter
Hallo,

Ik heb in de VS een USB 4 knops voetpedaal besteld (voor op de zaak). Deze wil ik echter middels joystick functies kunnen gebruiken (vanwege bepaalde software).
Echter, als ik een joystick toevoeg in control panel krijg ik de volgende foutmelding:

'de spelpoort of spelpoortstuurprogramma's zijn niet juist geconfigureerd. Raadpleeg apparaatbeheer'

Als ik dan in apparaatbeheer kijk, zie ik daar een 'HID compliant apparaat' staan die wel gewoon functioneert.

Iemand een idee hoe ik dat ding als joystick aan de gang zou kunnen krijgen? Alvast bedankt voor de moeite!
Dit is ongeveer het apparaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.dacsolution.com/Images/products/accessories/fp110.jpg

Drivers e.d. zitten er niet bij.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-11 23:00
Al eens op een andere computer test?
Zoek eens met google of er uberhaupt drivers nodig zijn, en of er mensen zijn met hetzelfde probleem.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11 15:24

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Topicstarter
Malantur schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 14:45:
Al eens op een andere computer test?
Zoek eens met google of er uberhaupt drivers nodig zijn, en of er mensen zijn met hetzelfde probleem.
Heb het op meerdere computers getest. Weet niet of er drivers nodig zijn, maar de pc moet het pedaal wel als joystick gaan zien, anders kan de Philips software er niet mee omgaan.