Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vista] mijn documenten verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:44
Ik heb net mijn nieuwe dell laptop binnen gekregen, nu ben ik alles aan het installeren en instellen. Standaard zet ik mijn documenten en mijn afbeeldingen altijd op de d schijf zodat ik deze behoudt als ik windows opnieuw installeer. Op mijn andere laptop gaat dit altijd zonder problemen en kan je deze simpel verplaatsen door de locatie aan te passen.

Maar nu gaat het helemaal fout.

In het start menu staat een knop voor mijn documenten en 1 voor mijn afbeeldingen. Hier kies ik eigenschappen en verplaats ik de mappen. nadat ik dit deed staan er opeens 2 knoppen genaamd mijn afbeeldingen en bestaat er geen knop mijn documenten meer. Wil ik nu een document uit word opslaan dan wordt automatisch de map mijn afbeeldingen geselecteerd.

Als ik naar C:\Users\gebruikersnaam\Links ga dan staat er nog wel een snelkoppeling naar mijn documenten en mijn afbeeldingen.

Is er hier iemand die enig idee heeft wat er is gebeurt en hoe ik dit kan herstellen. Ik ben nu al een uur aan het prullen, maar snap er echt niets meer van. Misschien dan windows herstellen helpt, maar verlies ik dan mijn geinstalleerde programma's of niet?

Laat maar zitten heb alles opnieuw geinstalleerd.

[ Voor 2% gewijzigd door thriller op 24-03-2009 20:53 . Reden: laatste reden ]