domeinnaam overzetten

Pagina: 1
Acties:

• jefje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12-2021
ik heb nu een domeinnaam die bij namezero is geregistreerd, maar ik wil deze nu zelf kopen.
is het mogelijk dit domein, zonder kvk nummer, te kopen?? zo jah iemand die enkele suggesties heeft??

en nog een vraag, komt de domeinnaam wel weer vrij als die eenmaal een keer is geregd met namezero?

alvast bedankt ;)

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:31
volgens mij komt ie als je m geregistreerd hebt na 1 jaar vrij, daarna kan je zeggen of je het abbo verlengt of dat je de domeinnaam overneemt en bijv naar een nederlandse zet

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:08

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Daarnaast heb je voor een com adres geen KvK nummer nodig. Dat is alleen voor .nl domeinen.. Een creditcard is daarintegen wel handig.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Nooit een domein registreren bij dat bedrijf, je brengt hun op goede ideeen en ze houden volledige zeggenschap over je domein het eerste jaar. Een ieder is het toegestaan om een .com .net .org domain te registreren ook bij een NL provider, een KvK inschrijving is hierbij niet nodig. Suc6

Verwijderd

Als ik even in de WHOIS graaf kom ik dit tegen over mijn NameZero domein:

Record last updated on 05-Sep-2000.
Record expires on 15-May-2002.
Record created on 30-Aug-2000.

Ik vrees dus dat je nog wel langer als een jaartje moet wachten of toch echt moet gaan betalen. :) Zelf ga ik maar over stappen van een .com naar een .nl domein. Is in mijn geval mooier en goedkoper. :)

• jefje
eeeehm..maar ik heb een aantal mailtjes gehad van namezero en daarin werd gevraagd of je het abbo wou verlengen, zo jah dan moest je betalen,dit heb ik dus niet gedaan..zou nu de domeinnaam vrij komen??

• jefje
Op dinsdag 27 februari 2001 11:53 schreef regulair het volgende:
Als ik even in de WHOIS graaf kom ik dit tegen over mijn NameZero domein:

Record last updated on 05-Sep-2000.
Record expires on 15-May-2002.
Record created on 30-Aug-2000.

Ik vrees dus dat je nog wel langer als een jaartje moet wachten of toch echt moet gaan betalen. :) Zelf ga ik maar over stappen van een .com naar een .nl domein. Is in mijn geval mooier en goedkoper. :)
ehm... het probleem is dus dat ik een mooie domeinnaam heb en er zijn mensen die hem willen kopen... maar nu is dus het probleem dat ik moeilijk dat namezero domein kan verkopen he ;)

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

NameZero heeft onlangs mailtjes rondgestuurd waarin zij promoten dat je je eigen domein ook kan kopen bij hen (kost $25 of zoiets). Dan staat het domein inderdaad geregistreerd onder je eigen naam.

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Pagina: 1