Ik ben op zoek naar zo'n 100 jewel case cd hoesjes. Wie weet waar ik ze het goedkoopst kan kopen. Op internet of in een winkel!
HoorDE erbij.. tegenwoordig is dat bijna niet meer, de meeste kramen zitten al aan de bodemprijzen, zeker bij de grotere beurzen (HCC enzo)
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Mwah, bij de PC-plukdag in de RAI kun je meestal wel over de prijs beginnen. Niet geschoten is immers altijd mis! 
Overigens denk ik zeker als je honderd jewelcases wil hebben, er heus wel valt te praten over de prijs (als al niet zelf een speciale 'makro' prijs hebben).
Mare ken je niet toevallig een netwerkbeheerder bij een grote toko? Meestal komen die om in de jewelcases.
Op mijn oude afdeling (netwerkbeheer) hielden we altijd een spetter wedstrijd >
D.w.z. de cases (meestal nog met inhoud NT WKS 4.0 ofzo...) zo hard mogelijk tegen de muur werpen om de grote puinzooi te veroorzaken. Errug goed vermaak

Overigens denk ik zeker als je honderd jewelcases wil hebben, er heus wel valt te praten over de prijs (als al niet zelf een speciale 'makro' prijs hebben).
Mare ken je niet toevallig een netwerkbeheerder bij een grote toko? Meestal komen die om in de jewelcases.
Op mijn oude afdeling (netwerkbeheer) hielden we altijd een spetter wedstrijd >
D.w.z. de cases (meestal nog met inhoud NT WKS 4.0 ofzo...) zo hard mogelijk tegen de muur werpen om de grote puinzooi te veroorzaken. Errug goed vermaak
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(