FX1700 ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:16

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
Beste tweakers.

Mijn collega is sinds kort over gestapt van CAD tekenen naar SolidWorks. Nu loopt hij hier en daar tegen problemen aan en wordt hem geadviseerd om naar een NVidia Quadro FX1700 over te stappen.

Gezien dit echt een specifiek kaartje is waar je geen bergen reviews over te vinden zijn waar we wat mee kunnen hopen we hier iets meer aan info te winnen hoe de kaart het doet. We werken met een workstation van hp type XW4400X

Gezien de kaart niet bepaald een grabbelbak prijs heeft doen we even een goede check!

Ik heb begrepen dat het OpenGL gedeelte juist het verschil maakt op deze kaart?

Mijn portfolio op Instagram

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ervaringen zoek je op GoT met de search, niet met een eigen topic.

Kom je er totaal niet uit, dan mag je wel degelijk een topic openen, maar dan hoor je duidelijk aan te geven waar je zelf al gezocht hebt, op welke termen, wat je dan wel vond en dan exact wat onduidelijk is.

In dit geval vond ik gelijk een (uitgebreide, duidelijke, cross-platform) review bij de eerste hit in google op "Quadro FX1700" en als je echt op zoek gaat naar reviews en ervaringen wil je uitgebreidere zoektermen dan deze gebruiken . Misschien heb je dit en andere zaken ook al gevonden en wil je meer info, maar dat is niet in deze topicstart terug te lezen. Wegens die gebrek aan inzet in topicstart gaat dit topic dan ook dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.