Mijn Canon MF3110 multifunctie laser heeft helaas problemen met het invoeren van nieuw papier. Inmiddels heb ik wat foto's geschoten van het probleem. Het invoermechanisme zit los. Ik heb geprobeerd om hem opnieuw te bevestigen maar dan schiet hij telkens weer los. Helaas weet ik ook niet meer precies hoe het mechanisme in originele positie precies stond. Kan iemand die in het bezit is van een Canon MF3110 wellicht even zijn/haar positie vergelijken met die van de mijne:

Er bevindt zich ook een wit plastic ringvormig object op het midden van de foto. Ik weet ook niet precies hoe deze bevestigd zat. Nu kan hij los op en neer bewegen... lijkt me niet ok.

Er bevindt zich ook een wit plastic ringvormig object op het midden van de foto. Ik weet ook niet precies hoe deze bevestigd zat. Nu kan hij los op en neer bewegen... lijkt me niet ok.
edit:
witte ringvormig object moet in het midden bevestigd worden, dan loopt het geheel weer zoals het hoort
witte ringvormig object moet in het midden bevestigd worden, dan loopt het geheel weer zoals het hoort
[ Voor 16% gewijzigd door mmedia op 02-04-2009 21:20 . Reden: Inmiddels opgelost ]