Toon posts:

No more Windows.......maar wat dan??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
W98 kwam uit :)
installeren en na paar weken :(
weer paar weken later :'(

W98 SE kwam uit :)
installeren en na paar weken :(
weer paar weken later :'(

WinME en Win2K kwam uit >:)
installeren en je raadt het al :( en vervolgens :'(

Constant problemen met snelheid, vrij geheugen, vastlopers, etc. Terwijl ik toch een geschikte PC heb (P3 500, 128Mb intern, Soundblaster 128 PCI, Voodoo3 3000)

Dus dacht ik weekend bij mezelf: "ik ga onder een ander OS draaien!" :o.

Nu had ik thuis al RedHat6.1 en heb gisteren 7.0 gedownload. Maar weet uit installleer ervaringen met 6.1 dat je wel een WizKid moet zijn om hem goed te installeren.

Ik ben IT'er dus is programmeren mij niet vreemd, maar ik moet niet een week bezig zijn om een systeem goed te hebben draaien om er dan achter te komen dat mijn kaartjes niet ondersteunt worden.

Dus H E L P

Welk OS is nu de moeite voor mij? Linux (welke editie), ME, W98, 3.11 -:)-, etc.

En wat kost die of is ie te downloaden?

Verwijderd

Topicstarter
2x ??????????

Hoe kan dat nou ???????

Deze negeren en de andere pakken

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:11

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

mandrake als je gemakkelijk wilt, debian voor bikkels. hoe meer bikkel, hoe gemakkelijker je je systeem kunt configureren zoals JIJ wilt.

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Hmmmzzz. Ik vind RedHat ook een kloten distributie, kan er nix mee... Dikke puinhoop, en standaard al veel te veel zooi geconfigd e.d.

Ben op een punt na zeer tevreden over mijn huidige distro Slackware 7.1 de inige con is dat er geen degelijke packet manager in zit.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 februari 2001 14:00 schreef Major_Kusanagi het volgende:
mandrake als je gemakkelijk wilt, debian voor bikkels. hoe meer bikkel, hoe gemakkelijker je je systeem kunt configureren zoals JIJ wilt.
Heb deze gezien op http://www.linuxiso.org en heb er een link net van binnen (http://63.209.80.231/en/doc/72/en/user.html/index.html).

Zal er eens wat info over lezen. Eerst Mandrake (ben immers nog Linux-newbie) en later Debian. Thanx voor de tip :)

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:16

Edd

Of bouw je eigen dist.
www.byolinux.org

-

Verwijderd

Kan het niet zijn dat je een of ander conflict hebt. Zoveel OS'en niks draait. Lijkt mij een conflictje. (8>

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 09:14 schreef petpas het volgende:
Kan het niet zijn dat je een of ander conflict hebt. Zoveel OS'en niks draait. Lijkt mij een conflictje. (8>
Mjah, dat had ik ook. Slecht geheugen bitje in mijn geheugen. Maar nu draai ik dus linux 2.4.2 met een patchje om deel van geheugen uit te schakelen, en het draait als een tierelier. SuSE vindt ik persoonlijk de beste distro om mee te beginnen, en als je het eenmaal door hebt gauw debian installeren natuurlijk.

http://home.zonnet.nl/vanrein/badram/index.html

Verwijderd

Vin t toch vreemd dat een OS als Win2000 wat een opvolger is van NT niet op zijn bak draait.

Heb ooit eens vette HD problemen gehad waardoor ik geen enkel OS op mijn bak kon zetten behalve NT. Onder NT draaide alles perfect.

Vindt probleem dat Wesley heeft uiterst vreemd.

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 22:08
[off-topic + flamebait :) ]
Op dinsdag 27 februari 2001 09:23 schreef WesleyGraanoogst het volgende:
[..]
Nu had ik thuis al RedHat6.1 en heb gisteren 7.0 gedownload. Maar weet uit installeer ervaringen met 6.1 dat je wel een WizKid moet zijn om hem goed te installeren.
[..]
hahaha lol, en dat noemt zich programmeur. Een beetje pc knakker heeft zelfs slackware in een middagje draaien. tsss.

serieus ik ben zelf winhoos en BeOS freak en heb et niet zo op linux maar zelfs ik heb slackware geinstalleeerd gekregen .. dussuh :D

[/off-topic + flamebait :) ]

Verwijderd

Topicstarter
PROBLEM SOLVED

Was probleem van Intel tooltje: LANDesk Client.

Nu draait ie weer als een tiet !!!!!

Betreffende Linux: Als je Unix kennis heb is het snel gedaan, maar als je dat niet hebt wordt het wat lastiger. En met de verkeerde motivatie onmogelijk.

Dus probeer ik het ook maar niet.
Pagina: 1