Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• WiWo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-08-2023
Hey mensen,

Gisteren wilde ik "even" msn installeren. Nu kwam ik er al snel achter dat ik geen oude versie meer kan gebruiken maar direct over moet schakelen naar de nieuwste versie.

Deze versie is me veel te veel van het goede met, naar mijn mening, allerlei kl*te gadgets waar ik niet op zit te wachten. Nu zou je kunnen zeggen ga dan niet op msn :P Maar zo af en toe wil je toch is met een aantal mensen spreken. Dit is dan ook het enige wat ik wil, gewoon een scherm waarin je wat kunt typen. Zoals dat "vroeger" kon bij msn 4.

Vroeg me daarom af of iemand van jullie een goede stripped versie van msn heeft / weet.
Ik heb zelf trillian gevonden maar misschien zijn er nog andere goede alternatieven?

Hoop dat ik niet de enige ben die zich stoort :)

WiWo

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Je kan alternatieve programma's gebruiken. Daar zijn redelijk wat topics over overigens: [search=messenger alternatief]

[ Voor 3% gewijzigd door _the_crow_ op 24-03-2009 10:08 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Zelf gebruik ik gewoon Live Messenger, maar gestript met behulp van A-Patch. Bevalt prima!

Hier kan je die vinden ( http://apatch.org/ ) , je kan zelf aangeven tijdens de patch welke features je wel/niet wilt behouden.

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• WiWo

• sam.vimes
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 08:44
Mijn kinderen zijn erg tevreden over Pidgin (http://www.pidgin.im/).

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

staan er op www.oldversions.com oid geen oudere versies :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:23
Zo'n oude versie even door ResHack halen, versienummer veranderen naar iets hoogs (8.9 oid) en je kunt je weer gewoon aanmelden.

• WiWo
oudere versies zijn er nog wel. helaas kun je deze alleen niet meer draaien. je krijgt dan direct melding dat je moet updaten. bij thuiskomst zal ik pidgin eens testen :)

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Ik weet niet over welke versie jij het hebt, maar ik vind de hudige windows live messenger een stuk minder bloated dan bijvoorbeeld 6.5 en 7.6. Ik kan ook helemaal geen gadgets vinden, of opties over gadgets of uberhaupt het woord gadgets.

Must be me. :)

~ Mijn prog blog!

Verwijderd

De meest kale versie & waar je geen patches moet over draaien of wat dan ook is gewoon de goede oude Windows Messenger : https://www.microsoft.com...57A3B3D774&displaylang=nl (niet te verwarren met Windows Live Messenger)

Dan heb je echt wel MSN 4.x stijl ... :P

edit: net nog eens getest, werkt nog steeds perfect! Geen problemen met inloggen of meldingen dat je moet updaten :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 16:07 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Op Filehippo.com kan je oude versies van MSN/Live Messenger downloaden, vervolgens APatch er overheen en klaar.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Ik draai hier nog XP, dus weet niet of het met vista ook werkt. Maar ik heb bij de .exe van msn 7.5 de compatilibiteit aangegeven dat hij in windows 2000 moet uitvoeren. Heb sindsdien nooit meer hoeven updaten.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Live Messenger 8.5 valt ook aardig te customizen met de mess patch. Helaas wel tegenwoordig met een update popup :( Versie 9 kun je patchen met apatch, helaas geen mess.be patch voor deze versie beschikbaar.

• WiWo
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:56:
De meest kale versie & waar je geen patches moet over draaien of wat dan ook is gewoon de goede oude Windows Messenger : https://www.microsoft.com...57A3B3D774&displaylang=nl (niet te verwarren met Windows Live Messenger)

Dan heb je echt wel MSN 4.x stijl ... :P

edit: net nog eens getest, werkt nog steeds perfect! Geen problemen met inloggen of meldingen dat je moet updaten :)
kijk! dat moeten we hebben :D
Pagina: 1