Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-08 07:53
Mijn huidige mobiel (een simpele Sony Ericsson k800i van 2.5 jaar oud) is aan vervanging toe. Ik kan tegenwoordig niet meer normaal door mijn contactenlijst scrollen door het geweldige joystickje wat op "enter" drukt als je em naar beneden doet, en enter + contactenlijst is geen ideale combo vooral niet als het alarm nummer ertussen staat :/... Bovendien is hij best koelkast like, en een 3.2 Megapixel wat toen der tijd nog hip was stelt ook niet veel voor (als je bedenkt dat ie 2.5 jaar geleden als "camera-phone" werd verkocht)... :P

Dus, kort samengevat, ik ben opzoek naar een nieuwe mobiel die enigzins praktisch is en toch wel wat hippe features heeft. Heb na mijn trauma van het joystickje liever een touchscreen (alhoewel ik daar ook geweldige "was niet op blokkering" verhaaltjes van heb gehoord _/-\o_ ) omdat dat denk ik wel fijner is.

Anyways, heb al een beetje rondgekeken maar er is zoveel keus... Komt volgens mij ieder uur weer een nieuw model bij :P Dus heeft iemand ervaring met een goed mobieltje, of misschien een echte aanrader?

Alvast bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

mja, je geeft eigenlijk weinig aan wat voor een budget je hebt, wil je dit incl. prepaid doen of met een abo, wat voor eisen je verder stelt.

Kijk eens naar een Experia, iPhone of andere leukigheidjes.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
Outerspace schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:34:
mja, je geeft eigenlijk weinig aan wat voor een budget je hebt, wil je dit incl. prepaid doen of met een abo, wat voor eisen je verder stelt.

Kijk eens naar een Experia, iPhone of andere leukigheidjes.
Eigenlijk wil ik de mobiel apart kopen en dan een abo erbij nemen, want dat is meestal goedkoper. In iedergeval geen pre-paid meer want daar sms ik teveel voor :P

Budget.. 300-400 euro denk ik... En in abo-vorm 15-20 euro per maand voor 2 jaar...

Denk verder aan een walkman phone aangezien 90% van de mensen die ik ken deze hebben... Mja, denk dat het meer een hype is dan een goede phone :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
T'is een rekensommetje wat goedkoper is: check welke telefoon je wil, voor hoeveel je 'm met en zonder kan krijgen en bedenk hoeveel je ongeveer over je bundel (met abo) zal gaan zitten...

Meer bellen maakt de telefoon goedkoper, maar met abo is meer (extra buiten je bundel) bellen weer duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Wij kunnen geen keuze voor je maken natuurlijk...

Zet je eisen en wensen op een rijtje...dan vallen er al heel wat foons af. Ga vervolgens foons testen in de winkel? Of zoek reviews op...

Soms moet je ook zelf wat moeite doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
NickH schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:43:
T'is een rekensommetje wat goedkoper is: check welke telefoon je wil, voor hoeveel je 'm met en zonder kan krijgen en bedenk hoeveel je ongeveer over je bundel (met abo) zal gaan zitten...

Meer bellen maakt de telefoon goedkoper, maar met abo is meer (extra buiten je bundel) bellen weer duurder...
Nou, ik bel zeg maar 5 minuten per maand... En stuur 100 sms'jes per maand :p

Maargoed, moet ik wel eerst weten welke mobiel ik wil... En omdat ik geen idee heb wat echte toppers zijn vraag ik het maar even hier :p Heb zelf ook al rondgekeken, maar die plaatjes zeggen me niet zoveel alhoewel de W960i me wel aardig lijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Mobiels van de grote fabrikanten zijn tegenwoordig allemaal wel redelijk degelijk. Voornamelijk komt het neer op persoonlijke smaak denk ik, qua menu's en vormgeving van de telefoon zelf.

Maar ik ben geen kenner, so don't pin me on it :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Accesteam schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:48:
[...]maar die plaatjes zeggen me niet zoveel alhoewel de W960i me wel aardig lijkt...
Je zegt nergens dat je 'm echt wilt gebruiker als muziekspeler, de W serie van SE is de Walkman reeks, zie http://www.sonyericsson.c...verview/w960i?cc=nl&lc=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
JBS schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 01:01:
[...]
Je zegt nergens dat je 'm echt wilt gebruiker als muziekspeler, de W serie van SE is de Walkman reeks, zie http://www.sonyericsson.c...verview/w960i?cc=nl&lc=nl
Wou het er eerst bijzetten, maar welke telefoon kan tegenwoordig niet als mp3-speler dienen... Want wat heeft een walkman nou voor meer functies als alle andere phones met een mp3-speler erin :p Volgens mij niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Knoppen aan de buitenkant ervoor, snellere menu ingang naar mp3 dingen, beter koptelefoon, kan wel wat bedenken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:46:
Wij kunnen geen keuze voor je maken natuurlijk...

Zet je eisen en wensen op een rijtje...dan vallen er al heel wat foons af. Ga vervolgens foons testen in de winkel? Of zoek reviews op...

Soms moet je ook zelf wat moeite doen ;).
Daar sluit ik me bij aan. :Y)

Omdat dit topic verder geen toegevoegde waarde heeft, gaat het op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.