Mijn huidige mobiel (een simpele Sony Ericsson k800i van 2.5 jaar oud) is aan vervanging toe. Ik kan tegenwoordig niet meer normaal door mijn contactenlijst scrollen door het geweldige joystickje wat op "enter" drukt als je em naar beneden doet, en enter + contactenlijst is geen ideale combo vooral niet als het alarm nummer ertussen staat
... Bovendien is hij best koelkast like, en een 3.2 Megapixel wat toen der tijd nog hip was stelt ook niet veel voor (als je bedenkt dat ie 2.5 jaar geleden als "camera-phone" werd verkocht)... 
Dus, kort samengevat, ik ben opzoek naar een nieuwe mobiel die enigzins praktisch is en toch wel wat hippe features heeft. Heb na mijn trauma van het joystickje liever een touchscreen (alhoewel ik daar ook geweldige "was niet op blokkering" verhaaltjes van heb gehoord
) omdat dat denk ik wel fijner is.
Anyways, heb al een beetje rondgekeken maar er is zoveel keus... Komt volgens mij ieder uur weer een nieuw model bij
Dus heeft iemand ervaring met een goed mobieltje, of misschien een echte aanrader?
Alvast bedankt

Dus, kort samengevat, ik ben opzoek naar een nieuwe mobiel die enigzins praktisch is en toch wel wat hippe features heeft. Heb na mijn trauma van het joystickje liever een touchscreen (alhoewel ik daar ook geweldige "was niet op blokkering" verhaaltjes van heb gehoord
Anyways, heb al een beetje rondgekeken maar er is zoveel keus... Komt volgens mij ieder uur weer een nieuw model bij
Alvast bedankt