Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ultrastar loopt vast bij gebruik Singstar microfoons

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenacht iedereen,

Ik heb begin dit jaar ultrastar op een kennis haar pc gezet. We zongen eerst met 1 player (omdat we maar 1 micro hadden) en nu hebben we 2 micro's van singstar van de PS 2. We hebben op google opgezocht hoe we dit moesten instellen. Dit is gelukt. Maar nu loopt ultrastar deluxe altijd vast tijdens het zingen met 2 micro's. In begin (met 1 micro) was dit niet. Het loopt willekeurig vast, daarmee bedoel ik, met elk liedje, op een ander moment. Ligt dit aan de micro's, de instellingen? Hoe kan je dit oplossen?
Het is een Acer laptop met Windows Vista....

MVG

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:18

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

aud > csa

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:11:
Goedenacht iedereen,

Ik heb begin dit jaar ultrastar op een kennis haar pc gezet. We zongen eerst met 1 player (omdat we maar 1 micro hadden) en nu hebben we 2 micro's van singstar van de PS 2. We hebben op google opgezocht hoe we dit moesten instellen. Dit is gelukt. Maar nu loopt ultrastar deluxe altijd vast tijdens het zingen met 2 micro's. In begin (met 1 micro) was dit niet. Het loopt willekeurig vast, daarmee bedoel ik, met elk liedje, op een ander moment. Ligt dit aan de micro's, de instellingen? Hoe kan je dit oplossen?
Het is een Acer laptop met Windows Vista....

MVG
Niemand?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kijk eens in \[PS2/PS3/PC] Het grote SingStar en UltraStar (Deluxe) topic, daar staat vast iets in waar je wat aan hebt. :)

Begin eens met het weggooien van je config file. Plug daarna eerst je USB mics in en stel ze in Windows in zoals beschrijven in de startpost van dat topic, en daarna pas start je Ultrastar (Deluxe?) op. Ultrastar zal dan opnieuw een config file aanmaken waarin je PS2 mics ook opgenomen staan. Daarna kun je ze instellen in Ultrastar zelf.

Mocht dat niet helpen: welke Ultrastar gebruik je? De "gewone" 0.63-versie, Ultrastar NG of Ultrastar Deluxe? Ik kan die laatste wel aanraden, nooit gezeik mee gehad. :)

Dit mag trouwens wel in Spielerij. :) CSA>>SPV

[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 26-03-2009 01:05 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.