[IRC] Services bot

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 14:26
Ik post deze voor een vriend van mij, die anderhalf jaar bezig is om een complete standalone service bot aan te bieden.

Het is open-source software, maar moet nog gecontroleerd worden als hij volledig bug-vrij is hij draait zelf al tijdje met aardig wat gebruikers op een irc-server.

Beschrijving/installatie:
Hierbij presenteer ik u de source van centravi, including:

- Opertravi
- AuthTravi
- Spamtravi
- Centravi
- HelpTravi
- GlobalTravi

moge jullie er veel plezier aan hebben. Start de mirc op die in de data map staat load de scripts die in Auth_scripts dir staan (alleen de .msl versie's) en main_auth.mem inladen. (hierbij zou ik wel helptravi scripts achterwegen laten Augenzwinkern )

en dan wanneer je dat ingeladen heb de de core_alias.mem inladen die in de map core_scripts te vinden is. Na dat dit gebeurd hebt vraagt hij auto voor connectie doen, en join een kanaal;

Eerste login is al gemaakt:
Login: Administrator
Wachtwoord: Test

+O en 1000 access so have fun smile . Ik hoop dat jullie er net zoveel plezier aan beleven dan dat ik in de anderhalf jaar tijd heb gedaan.
snip

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 23-03-2009 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je vriend staat vrij om zelf te registreren en zodoende eventueel zijn projectje te showen in bijvoorbeeld een relevantere topic zoals [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV.

Programming gaat over zelf programmeren en de eventuele problemen die daarbij komen kijken. Zie daarvoor ook het PRG Beleid.

Het is dus niet de bedoeling dat men even code van je vriend gaat debuggen om de software geheel bugvrij te maken, dus dit topic gaat dicht.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.