Ik post deze voor een vriend van mij, die anderhalf jaar bezig is om een complete standalone service bot aan te bieden.
Het is open-source software, maar moet nog gecontroleerd worden als hij volledig bug-vrij is hij draait zelf al tijdje met aardig wat gebruikers op een irc-server.
Beschrijving/installatie:
Het is open-source software, maar moet nog gecontroleerd worden als hij volledig bug-vrij is hij draait zelf al tijdje met aardig wat gebruikers op een irc-server.
Beschrijving/installatie:
snipHierbij presenteer ik u de source van centravi, including:
- Opertravi
- AuthTravi
- Spamtravi
- Centravi
- HelpTravi
- GlobalTravi
moge jullie er veel plezier aan hebben. Start de mirc op die in de data map staat load de scripts die in Auth_scripts dir staan (alleen de .msl versie's) en main_auth.mem inladen. (hierbij zou ik wel helptravi scripts achterwegen laten Augenzwinkern )
en dan wanneer je dat ingeladen heb de de core_alias.mem inladen die in de map core_scripts te vinden is. Na dat dit gebeurd hebt vraagt hij auto voor connectie doen, en join een kanaal;
Eerste login is al gemaakt:
Login: Administrator
Wachtwoord: Test
+O en 1000 access so have fun smile . Ik hoop dat jullie er net zoveel plezier aan beleven dan dat ik in de anderhalf jaar tijd heb gedaan.
[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 23-03-2009 23:45 ]