Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Samuel L. Jackson is one bad motherfucker en weet in zijn films maar al te vaak te goed de boze zwarte man te spelen. In de motherfucking PlayStation 3-game Afro Samurai, gebaseerd op de gelijknamige Japanse animé, is het niet anders. Jackson, of beter gezegd Jackson's stem, is hier verbonden aan de gevaarlijke hoofdpersoon op zoek naar motherfucking bloed. Sterker nog: naar bloed van een specifiek persoon. En dat mag rijkelijk vloeien. Want in de wereld van de motherfucking Afro Samurai geldt: een oog voor een oog en een tand voor een tand.
Sick of these motherfucking ninja's in this motherfucking game

Het motherfucking actiespektakel Afro Samurai voor de PlayStation 3 vertelt het verhaal van een motherfucking man op zoek naar de moordenaar van zijn vader: Justice. De speurtocht naar deze dodelijke vechter verloopt echter verre van motherfucking rustig. De door wraakgevoelens gekwelde Afro Samurai treft tijdens zijn queste het ene na het andere loyale hulpje van Justice aan die hem aan hun mortherfucking zwaard willen rijgen. Maar dan moeten zij wel van goeden huize komen. De Afro Samurai is tenslotte een meesterlijke zwaardvechter die elke tegenstander een kopje kleiner maakt, van diens motherfucking ledematen ontdoet of gewoon in stukjes hakt.

Dit spel is als demo te downloaden op de PS3. In dit topic kunnen we praten over deze vette game!

Afbeeldingslocatie: http://www.oneinchpunch.net/wordpress/wp-content/uploads/2007/11/afro-samurai.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Wackmack op 23-03-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:34
Is dit spel de moeite waard om even zoet mee te zijn? Ik kan nog niet echt veel ervaringen van spelers zelf vinden, want op reviews van sites ga ik niet echt af. Ik ben zelf aardig fan van de anima serie (heb alle afleveringen + film gezien) en vind een beetje hack en slash nooit verkeerd :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

Op de frontpage staat al een review :) reviews: Review: Afro Samurai

Van't weekend de demo maar eens downloaden om te kijken of het inderdaad zo'n coole game is. Ik ken de serie niet though, dus ik hoop niet dat dat een al te groot probleem is...

[ Voor 15% gewijzigd door Flotter op 26-03-2009 15:57 ]

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
Het verhaal van het spel is wel een vervolg op de serie, dus als je het verhaal helemaal goed wilt snappen kun je wel het beste de serie en film zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Synth schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:36:
Het verhaal van het spel is wel een vervolg op de serie, dus als je het verhaal helemaal goed wilt snappen kun je wel het beste de serie en film zien.
Is er een serie dan? Morgen komt die uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
Versteegrob schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 17:57:
[...]

Is er een serie dan? Morgen komt die uit!
Ja, als ik het goed heb 5 afleveringen en 1 film (eerst de afleveringen kijken dan de film)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heb het spel vandaag gehaald, zal snel een reviewtje plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SLJ spreekt niet de stem in van de hoofdpersoon van de serie. Maar van een denkbeeldige tutor van de hoofdrol speler.

Toch?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Ik heb dit spel sinds afgelopen weekend in mijn bezit voor de 360. Ik moet zeggen dat ik me wel aardig vermaak met de game. Je kan echt brute combo's maken en grafisch ziet ie er echt top uit.

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
Zo vandaag eindelijk uitgespeeld. Ik moet zeggen dat ik me aardig vermaakt heb met deze game, alleen er zitten soms wel erg grote fouten in het spel. Als je van hack en slash houdt en je hebt op dit moment geen leuke game liggen, kan ik dit spel zeker aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gister de demo gedownlaod op de PS3, grafisch ziet het er top uit, tekenstijltje is ook erg kewl. Het commentaar van Samuel Jackson is echt geweldig.... erg grappig en je sit direct in de jusite sfeer.

Ken de anime serie helemaal neit, maar vondt het wel direct een tof sfeertje.

In-game is de camera soms een bitch, vechten is in het begin vooral button-bashen. en die "concentratie-mode" kon ik nog niet veel nuttigs mee doen, vergt iets meer oefening denk ik. Demo is wel vrij kort geweest tzou leuk zijn als je die grote gast op het einde ook nog even aan mocht pakken. :)

Al met al goede indruk achtergelaten... vanavond nog maar eens proberen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Krijgt dit spel weinig aandacht of ligt dit aan mij?

gezien de bekendheid van de Anime serie en de toch wel hoge kwaliteit vand eze game zou ik verwachten dattie toch wel populair zou worden!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

MrVegeta schreef op maandag 30 maart 2009 @ 01:02:
SLJ spreekt niet de stem in van de hoofdpersoon van de serie. Maar van een denkbeeldige tutor van de hoofdrol speler.

Toch?
Samuel L Jackson spreekt allebei de stemmen in. Die denkbeeldige tutor is Afro's alterego Ninja Ninja :)

Ik heb de serie gezien en de film (die volgens de makers het tweede seizoen is) en ga deze week de game maar eens kopen :)

Wel jammer dat er voor de Xbox geen demo te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik heb de demo gespeeld, het is een leuk spel, maar als fan van de serie mis ik iets.
Iedereen die de ps3 naruto game gespeeld heeft (en de anime kent) zal me wel begrijpen als ik zeg dat Afro Samurai als game iets uit de serie mist. De Naruto game is in alles Naruto. Afro Samurai is een beat em up met characters en een verhaal uit de serie.

Desondanks is het toch leuk gemaakt, en ik ben wel benieuwd naar het verhaal. Toch maar eens kijken of ik de game ergens leuk op de kop kan tikken. :)
Pagina: 1