Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[vista] profielnaam veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey.

Ik heb pas een nieuwe pc in elkaar geschroeft en Vista geinstallerd. Ik had een admin account gemaakt op de verkeerde naam. Gewoon een stom tikfoutje. Later heb ik dit bij 'gebruikers accounts' veranderd in het configuratiescherm. Echter, de naam van de map in c:\gebruikers\ staat nog steeds op die verkeerde naam. Ook als ik een nieuw programma of spel installeer, pakt ie de verkeerde naam. Ik zat te twijfelen of ik gewoon de naam van het mapje zelf kan veranderen, maar ik dacht ik vraag het gewoon ff hier voordat ik dat doe. Dat is weer typisch iets waar een heel systeem van in de soep kan lopen.

• brederodekater
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 17:02
Naar mijn weten kun je niet gewoon de naam van de folder veranderen zonder dat er fouten gaan optreden. Ik denk dat je het beste even je documenten, favorieten, etc uit je profiel moet slepen zodat je het account kunt verwijderen en opnieuw kunt aanmaken :)

• Yoki1985
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-11 13:24
kan je zomaar een admin account verwijderen?

Denk dat je gewoon de locatie moet aanpassen waar alles van dat profiel opgeslagen moet worden.

Linkje

edit: linkje toevoegen

[ Voor 35% gewijzigd door Yoki1985 op 24-03-2009 15:21 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Account weer hernoemen, Nieuwe aanmaken en de eventuele inhoud verplaatsen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat BtM909 zegt. Je had natuurlijk ook even kunnen zoeken, 2e hit ;)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Verwijderd

Topicstarter
Okay thanks
Pagina: 1