Hey, vraagje
Kga overmorgen (wrsch dan toch) een iPod Nano 8GB aanschaffen (BInnen 2 weken gaan we met school 2 weken naar Italie, dus een iets of wat goede MP3 speler is geen overbodige luxe
)
Mrja, opladen is enkel via USB blijkbaar, en die officiële apple converters om hem via stopcontact op te laden kosten 25€ of meer zie ik hier, maar gezien ik geen toegang tot een PC heb op reis... Nja
Maar iig, ik heb bij een oude MP3 (Zo'n namaak iPod blokker geval) een blokje gekregen om die MP3 via stopcontact op te laden (een USB --> stroom converter dus
), zou die ook gewoon voor de iPod werken of kan ik deze hiermee beschadigen? Iemand daar een idee over?
Want vind het een beetje stom om 25+€ neer te tellen voor iets om de iPod op te laden... nja 
Thx
Kga overmorgen (wrsch dan toch) een iPod Nano 8GB aanschaffen (BInnen 2 weken gaan we met school 2 weken naar Italie, dus een iets of wat goede MP3 speler is geen overbodige luxe
Mrja, opladen is enkel via USB blijkbaar, en die officiële apple converters om hem via stopcontact op te laden kosten 25€ of meer zie ik hier, maar gezien ik geen toegang tot een PC heb op reis... Nja
Thx