Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]Progressbar productreview in te klein frame

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik kijk op de pagina van Ubuntu en zie daar onder de groene progressbar een gek grijs streepje tegen (bij 'Scorekaart', nog boven 'Reviews van bezoekers'). Na even goed kijken zie ik dat dit het laatste restje is om de progressbar af te maken.

Het gaat mis in de linkertabel, de rechter is wel goed. Na vergelijking zie ik dat de tabellen wel even breed zijn, maar de kolommen niet. De linker is 74px, de rechter 75px. Even +1 doen in de stylesheet :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Hier in ieder geval niet (Firefox 3.0.7 onder winXP), maar het kan denk ik geen kwaad om die tabellen voor de zekerheid een fixed layout te geven. De kolommen krijgen in ieder geval al dezelfde width directive.

Intentionally left blank

• mithras
  • Niet online
Mm, ok. Ik zit hier met Firefox 3.0.7, de default package van Ubuntu. De 74px/75px komen vanuit de webdeveloper toolbar :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:49:
Hier in ieder geval niet (Firefox 3.0.7 onder winXP), maar het kan denk ik geen kwaad om die tabellen voor de zekerheid een fixed layout te geven. De kolommen krijgen in ieder geval al dezelfde width directive.
Boven de tekst 'scorekaart' staat een hr .short , ik gok dat mithras daarop doelt, maar ik verkeerde eigenlijk in de veronderstelling dat dat bij het design hoorde :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Nee, volgens mij is het hetzelfde als deze devtrack: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=4886

Intentionally left blank

• mithras
  • Niet online
Ik bedoelde inderdaad zoals op devtrack. Hij is goed gereport. De afbeelding geeft het daar duidelijk aan :)

[ Voor 3% gewijzigd door mithras op 24-03-2009 09:42 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ah, apart, ik heb er met Jaunty en Intrepid geen last van :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Die tabellen mochten sowieso wel wat breder, en ik heb de cellen ook wat meer ruimte gegeven. Should be fixed dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.