Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Medetweakers,

Afgelopen week heb ik een nieuw waterkoelingssetje in mijn pc gebouwd. >:)
Nadat de pc weer inelkaar zat starte ik mijn pc op en bleef windows hangen tijdens het opstarten. :/

Inveilige modus heb ik gekeken waar ie bleef hangen en dat bleek crcdisk.sys te zijn.
Na hierop gegoogled te hebben heb ik hiren's bootcd uit de kast gepakt en checkdisk gedraait.

Die vond allerlei problemen en nadat checkdisk uitgedraait was starte mijn pc helemaal niet meer op.
Toen was ik het zo zat dat ik mijn vista dvd maar uit de kast heb gepakt en de hele hdd opnieuw wilde installeren. En raar maar waar windows blijft hangen tijdens installatie. Maakt niet uit welke versie van windows ik probeer ze blijven allemaal hangen tijdens de installatie. Xp blijft hangen bij het uitpakken van de bestanden. Vista blijft gelijk al hangen bij het begin van de installatie daar kom ik niet eens in het menu.
Als de pc hangt brand het ide lampje constant en zit de pc muurvast.

Ik heb van alles geprobeert tot een nieuwe hdd, dvd drive,geheugen toe maar zit nog steeds met hetzelfde probleem.

Sata staat op ide
Aan de bios heb ik niets gewijzigd ook de aansluitingen van alle hardware zitten precies zoals het zat voordat er wc inkwam.

Het gaat hier om een asus rampage formula.
E8400
Corsair dominator 2x 2gb pc8500
Seagate Sata 500GB
Samsung dvd writer TS-H653
Sapphire ati4870x2 2GB
Coolermaster realpower 550watt voeding.

Wie o wie kan mij hier mee helpen? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-08 10:33
Ik heb dit ooit gehad met een NT4.0
Toen lag het aan het geheugen. Geheugen vervangen en het was opgelost.