Toon posts:

Creative DXR3 mpeg player drivers vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb dus zo'n dxr3 ding gekocht gisteruh. Nu heb ik alleen wat vraagies aan de ervaren gebruikers.

Ik heb dat ding installed met de drivers van de CD. Daarna ging ik updaten met 'nieuwere'drivers van internet van de Creative site, maar het versienummer bleef gewoon hetzelfde voor alle drie de driver filetjes. Een beetje heel vreemd. Hoe komt dat?

Ook hoorde ik dat je de drivers van de Hollywood+ zou kunnen gebruiken. Net even gekoekeloerd op de site van Sigma en die drivers zijn volgens mij heel wat recenter. Kun je die ook installeren? Heeft dat voordelen? Of maakt het geen kont uit?

Oja, kun je op je monitor het breedbeeld beeld niet beeldvullend maken? Nu heb ik namelijk zo'n smal stukkie op mijn 17" monitor. En de resize opties zijn er allen voor de TV (in het menu). Uiteindelijk moet ie wel op mijn TV, maar die heb ik nu nog niet :(

Alvast thanx,
Joe

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Je kunt best de drivers eerst volledig uninstallen en dan de nieuwste drivers van creative pakken. Die Sigma drivers werken niet samen met de afspeelsoftware van Creative en die is nu juist een stuk beter dan die van Sigma. Wat dat opvullen van het beeld betreft, dat gaat niet lukken...er zijn wel opties als pan&scan bij bepaalde software dvd-spelers maar dan krijg je een uitgerekt beeld en mis je een gedeelte aan de zijkanten, niet doen dus, dat breedbeeld went wel :)