Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Is ie nieuw? Ik heb 2 week geleden voor 185 een 8,4 Gb Seagate bij NoRRoD gekocht. Ik ben nog nooit zo tevreden geweest met een Seagate. Al is ie lang niet zo goed als m'n Maxtor's
Een paar weken geleden heb ik een Seagate van 20,3 MB gekocht voor 299 piek. 5400 rpm overigens. (ging me niet om de snelheid)
Ik ben er tevreden mee. Hij is een stuk stiller dan mijn Quantum Fireball.
Over de betrouwbaarheid van deze HD kan ik dus nog niets zinnigs zeggen. Mijn enige ervaring met Seagate is uit de tijd dat 20MB erg veel was.
Ik ben er tevreden mee. Hij is een stuk stiller dan mijn Quantum Fireball.
Over de betrouwbaarheid van deze HD kan ik dus nog niets zinnigs zeggen. Mijn enige ervaring met Seagate is uit de tijd dat 20MB erg veel was.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Ik heb in mijn pc's alleen nog maar Seagate hd's gehad... en nooit problemen mee gehad...
Als hier nog eens een hd bij komt (en dat gebeurd ook wel
) dan wordt het zeker een Seagate...
Als hier nog eens een hd bij komt (en dat gebeurd ook wel
) dan wordt het zeker een Seagate...
Verwijderd
Of ik tref toevallig alle goede seagates of de rest alle slechten (ok dis utzelfde)
Ik heb nooit klachten over Seagate schijven (wel over quantum daarentegen een crash score van 3 op 3 is nogal slecht) en indien het ding werkt zou ik me er niet druk over maken. 175 piek is niet veel.
Gewoon doen dus.
Ik heb nooit klachten over Seagate schijven (wel over quantum daarentegen een crash score van 3 op 3 is nogal slecht) en indien het ding werkt zou ik me er niet druk over maken. 175 piek is niet veel.
Gewoon doen dus.
Diddel: Ik kan je uitspraak ook wat meer nuanceren.
Ik heb nu verscheidene computers gehad met verscheidene harde schijven:
1e: 8086 met 20 MB HD van onbekend merk
2e: 386SX-25 met 80 MB van onbekend merk
3e: Pentium 100 met 850 MB Western Digital
4e: Pentium 100 met 2.1 GB Seagate HD
5e: Celeron 400 met 10.2 GB Quantum Fireball
6e: Celeron 400 met 20.8 GB Seagate Barracuda
Zoals je ziet heb ik nu 6 harde schijven gehad. Allemaal leven ze nog steeds (de 4 grootste gebruik ik nog steeds zeer intensief). Er is nog niet één bad sector op een van die schijven gekomen.
Ik heb nu verscheidene computers gehad met verscheidene harde schijven:
1e: 8086 met 20 MB HD van onbekend merk
2e: 386SX-25 met 80 MB van onbekend merk
3e: Pentium 100 met 850 MB Western Digital
4e: Pentium 100 met 2.1 GB Seagate HD
5e: Celeron 400 met 10.2 GB Quantum Fireball
6e: Celeron 400 met 20.8 GB Seagate Barracuda
Zoals je ziet heb ik nu 6 harde schijven gehad. Allemaal leven ze nog steeds (de 4 grootste gebruik ik nog steeds zeer intensief). Er is nog niet één bad sector op een van die schijven gekomen.
Pagina: 1