Goededag,
Heeft 1 van jullie ervaring met het switchen van werkgever midden in een recessie? (like now)
Gr. Jampa
Heeft 1 van jullie ervaring met het switchen van werkgever midden in een recessie? (like now)
Gr. Jampa
[ Voor 18% gewijzigd door TrailBlazer op 23-03-2009 15:02 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Martin684 op 25-03-2009 09:55 ]
Dat lijkt me voor de meeste mensen 1 van de voornaamste redenen om een overstap te overwegen inderdaad, naast uiteraard de aard van de werkzaamheden. Maar toch is het economische klimaat niet onbelangrijk, je wilt toch weten hoe jouw aanstaande werkgever zich staande houdt in een moeilijkere tijd lijkt me? Ze kunnen gouden bergen beloven, maar dat is nog geen garantie.M-Stone schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:53:
Tijdens switchen kijk ik totaal niet naar het economische klimaat, maar naar wat de werkgever mij kan bieden en hoe dit in verhouding staat tot mijn huidige werkgever en mijn wensen.
Ieder z'n ding, maar ik zou graag enige zekerheid hebben m.b.t. het kunnen betalen van mijn hypotheekQua contract maakt het mij ook niet uit of ik een jaar of een vast contract krijg, ik heb mijn hypotheek al binnen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq