Toon posts:

[ASP.NET] Tooltip in Firefox

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de code behind van mijn asp pagina bouw ik een tooltip op:

Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
gvr.ToolTip = drv.Item("firstname").ToString() & " " & drv.Item("name").ToString() _
                                                                      & Environment.NewLine & drv.Item("street").ToString() & " " & drv.Item("nbr").ToString() & " " & drv.Item("box").ToString() _
                                                                     & Environment.NewLine & drv.Item("zip").ToString() & " " & drv.Item("MUNICIPALITY").ToString() _
                                                                     & Environment.NewLine & "Tel: " & drv.Item("tel").ToString() _
                                                                     & Environment.NewLine & "GSM: " & drv.Item("GSM").ToString() _
                                                                     & Environment.NewLine & "Fax: " & drv.Item("fax").ToString() _
                                                                     & Environment.NewLine & "Email: " & drv.Item("email").ToString() 

In IE werkt hij perfect maar in firefox krijg ik geen multiple lines.
Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat kan niet, en dat had je ook kunnen vinden door iets als "asp.net multiline tooltip firefox" in google had gegooid.

Een oplossing kan zijn om WZToolTip te gebruiken.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Zoiets in een tooltip gooien vind ik sowieso niet zo'n goede oplossing. Een tooltip ("title") is een beschrijving van het betreffende element, en niet meer informatie met het betreffende element als referentie.

Je kunt beter overlays gebruiken, ook wel dhtml-tooltips genoemd, zoals CodeCaster al aangeeft. Dan zit je ook niet aan de beperking van 128 karakters (dacht ik) die door verschillende browsers, waaronder Firefox, opgelegd wordt.

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik zulke tooltips dan in de code behind dynamisch opvullen naar mijn voorbeeld?