Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[outlook 2007] Systeem kan het opgegeven bestand niet vinden

Pagina: 1
Acties:

• monsieurpinot
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-11 19:49
krijg de volgende melding als ik een bijlage in excel wil openen vanuit mijn outlook 2007:

"Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden."

excel files kunnen dus niet meer geopend worden, heb al geprobeerd de temp files van ie te legen, maar levert geen resultaat op, google vertelt ook niet zoveel,

iemand een tip?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

excel files kunnen dus niet meer geopend worden
Die snap ik niet, gaat het wel goed vanuit de verkenner? Zo ja: komt het bestand wel in de tempdirectory?

Google niets vinden snap ik niet, [google=excel outlook cannot find file] heb je dus al helemaal doorgespit, welke oplossingen werken niet? :) (Je wilt nooit alleen Nederlndstalig zoeken).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• monsieurpinot
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-11 19:49
dank, ging alleen fout vanuit excel, engelse zoekterm in google deed wonderen: You cannot double-click to open an Excel attachment in Outlook.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Woei :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)