Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Alien_
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
Beste tweakers,

Ik ben al redelijk los op Powerpoint, maar ik krijg 1 truukje maar niet voor elkaar.

Ik wil een object een 'route' laten volgen over mijn slide en daarbij (eventueel) van vorm veranderen.

Ik weet dat het mogelijk is, aangezien ik een oudere presentatie van iemand heb(de maker ken ik niet) waarin dit gebeurt. Echter ik krijg het niet gekopieerd of nagemaakt. :?
Een screenshot van hoe deze animatie in het lijstje staat(gaat dus om 2e item):
Afbeeldingslocatie: http://img25.imageshack.us/img25/6273/animatie1s.jpg

Iemand enig idee wat dit voor soort animatie is, en hoe je dit maakt?

Bij voorbaat dank!

Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Je moet een Custem animaten meegeven aan het object.
Als je dat hebt gedaan kan je bij entrens aangeven dat deze moet binnen sliden, om vervolgens daar dan de eisen van in te stellen.
Je kunt hem dan aangeven van waar (boven, onder, links, rechts enz.) en of je hem getimed wil of muisklik, snelheid en dergelijke. Het punt waar je het object neer zet is het eind punt.
Als je hem dan wil veranderen, moet je aangeven dat deze moet verborgen worden na de actie en het plaatje waar het in verander daar neerzetten en een entrens animatie van makken dat die tevoorschijn komt,

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Alien_
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
Dat snap ik, maar ik wil een plaatje wat al in de slide staat bij muisklik een stukje laten bewegen(dus geen entry/exit laten maken).
Natuurlijk kan ik met de Fade in/out optie op verschillende plaatsen wel wat beweging simuleren, maar dat is toch niet echt waar ik naar op zoek ben.

Ik kan me herinneren dat ik ergens iets las over 'motion paths', maar heb daar in powerpoint niets meer over kunnen vinden. Het logootje dat bij de animatie staat is er ook een die ik nergens zelf kan maken(doosje met golfje erin)