Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wie kan er fijn solderen.. hulp gezocht!

Pagina: 1
Acties:
  • 625 views

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 02:43
Hulp gezocht, voor het solderen van een transistortje. Helaas is het te fijn en kan mijn soldeerbout het werk niet aan.

Iemand in Delft/DenHaag/Rotterdam of heel directe omgeving die een transistortje voor me kan solderen op een moederboard van een hd-recorder? Type is normaal mmbt 4403 maar zal nu een bc 557 zijn.

groet
Koektrommeltje

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:55
Dit is volgens mij niet de bedoeling van dit forum. Ook je onderschrift komt nogal commercieel over. Volgens mij ben je gewoon een handelaar. Als dat het geval is, moet je gewoon op zoek naar een professionele oplossing (en anders Marktplaats oid).

Mocht je toch tijd over hebben, dan kan je kijken bij de TU Delft; onderin het gebouw zit de Elektrotechnische Vereniging en daar zal vast wel iemand zijn die je (eventueel tegen een kleine betaling) wil helpen.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:01

rapture

Zelfs daar netwerken?

In de crisis kunnen de elektronicastudenten wel wat uitzendwerk gebruiken. Alleen zit ik in Kortrijk of Antwerpen, een beetje te ver.

[ Voor 28% gewijzigd door rapture op 23-03-2009 11:41 ]

Verwijderd

Beetje soldeerbout kost nog geen 15 euro met een kleine kop :)

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sorry, 't is hier geen banenzoekboard. Schaf zelf een goedkoop pookje aan of vraag locaal daar es rond naar iemand die zoiets kan.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.