vid. kaart buyprob.

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-05 19:56
Heren (en dames)

Ik en al een tijdje bezig met een PC samen te stellen. Het enige wat ik nog moet is de grafische kaart. Ik kom hier niet meer uit. Ik ga het volgende i7 systeem kopen: KLIKKERDEKLIK

ik heb nu die grafische kaart erin zitten maar ik vraag me af of dat wel slim is. Ik wil namelijk niet crossfire gaan ofzo.. en ik ben zelf niet handig genoeg om een vidkaart te vervangen dus ik moet het in 1x goed doen! nu vraag ik me af of ik voor die 100,- niet beter gelijk de GTX295 kopen. Het beeldscherm wat gebruikt gaat worden staat erbij. Hiernaast zal nog een 19'' scherm komen te staan. ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:41

superwashandje

grofheid alom

het lijkt me toch wel dat de gtx285 snel genoeg is met een 22" en een 19" ernaast (ik ben niet niet echt bekend met dual monitor setup), al is het natuurlijk ook afhankelijk van wat je er op wilt spelen; als je bijvoorbeeld alleen openTTD speelt lukt het zat. Crysis zal het ook wel voluit doen denk ik maar ik weet dus niet zeker wat een dual monitor setup daar voor invloed op heeft.

ik zou verder gewoon reviews lezen en kijken of je kaart op die resolutie doet wat jij wilt dat ie doet.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Verwijderd

GTX 285 is niet echt bang for buck. Kan je nog beter een GTX 280 nemen of een luxe GTX 260 die goede clocks haalt.

• Dzjudz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
De GTX285 is gewoon de snelste single GPU graka die er op het moment is. Het zal alles kunnen draaien op een 1920x1080/1200 resolutie op max settings, zeker met een core i7 920 erbij. De GTX295 is een dual GPU graka, en heeft dus het voordeel van betere prestaties maar het nadeel van het feit dat sommige spellen/applicaties niet goed met dual GPU omgaan. Het is jouw keus uiteindelijk. Als je wat meer bang for buck wilt, zoals hierboven gesteld, kun je inderdaad misschien beter voor een GTX280 (OC) gaan. Als ik jou was zou ik gewoon de benchmarks op internet nalezen en op basis van je budget kiezen welke je dan het liefst hebt. Alle 3 kaarten zullen goed presteren.

P.S. Ik heb niet veel verstand van een dual monitor setup en waar jij dat voor wilt gebruiken, dus neem dat ook nog in gedachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Dzjudz op 23-03-2009 13:40 ]

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-05 19:56
in princiepe wil ik alle nieuwe games spelen op high en full en max enz...en ik zal veel autoCAD moetn doen straks en 3D (SolidWorks, Rhinoceros) en daarbij nog wat video bewerking... dus ik wil mijn zaakjes gewoon goed voor elkaar hebben. nu is er vandaag 1 ding veranderd en dat is dat de 280 weer leverbaar is :D met andere woorden... ik ga de GTX280 halen dan houd ik nog wat over voor een leuk geluidskaartje ook :) dikke prima dus...
heren bedankt voor de hulp :)

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Pollewob in "Vergelijkbare PCI-e"
Ik denk dat het het beste is als je even wat reviews gaat lezen van mogelijk interessante kaarten. In de reviews staan vaak grafiekjes met prestaties waardoor je snel kunt zien welke kaarten voor jou het meest geschikt is :)
Dat is nog altijd van toepassing. Sowieso gaan zonder overleg "heropende" topics per definitie dicht.

Los daarvan meld je *in* je topicstart en dus niet achter een link geen specs en geen eisen en is bovenal niet duidelijk wat je zelf gedaan hebt om een antwoord te vinden, je geeft bijvoorbeeld geen links naar wat je al gelezen hebt, en je bespreekt niet wat dan exact aan de hand daarvan onduidelijk was. Dit topic zou dus ook als het de eerste was gesloten worden, maar zeker gezien hetzelfde topic al eerder gesloten was.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.